2014年12月10日 星期三

I Love Paris

巴黎除了迷人的景物、名店滿街外,其美食也不能錯過

當初我以為忙於血併,早、午、晚三餐也可隨意,原來美食當前,無人可抗拒

本來我不太愛macaron,食過傳統地道的很難不愛上

來到巴黎第一日立即去聖路易斯島的百年雪糕店Berthillon,原來逢星期二day off,終於在臨走一日再來,終於食到啦...不過無特別囉

法棍也是法國代表作之一,專程去蒙馬特尋找20102011年榮獲法棍冠軍店 

經過「大羅柚」受不了誘惑來嘆件cake
 
有著焦糖香甜及榛子香脆的Dalloyau
 
Mariage Freres是百年歷史的法國茶莊
 
 
 是買手信的好地方
 
也來個late lunch 

呷一杯signture Marco Polo,那份after taste在口中不停徘徊
 
位於香謝麗舍的Laduee, 環境懷舊之餘,也很富氣派
 

距離羅浮宮不遠的Angelina,雖然其已進注香港,但老店什可能不光顧
 
                
必飲香濃幼滑的熱朱古力

Mont Blanc果然是名物,簡直令我深深不忘

本來是去一間人氣店可惜排滿人龍,在又餓又累之下,誤打誤撞來到這間餐廳

叫了兩個主菜,水準不俗,難怪坐滿捧場客

在歌劇院對面的和平咖啡館,又是一個百年老店

華麗、高貴裝修

超多芝士的洋蔥湯

  老公話Gillardeau好好味
 
但另外兩個主菜就麻麻地 
 
臨走最後衝刺,入了一間連鎖店餐廳,這間是在歌劇院附近的

臨別午餐的洋蔥湯,也沒令人失望
 
兩個主菜也有水準,尤其是薯仔,係歐洲食的薯仔真是百吃不厭
 
遲一些再介召另一間米芝蓮店

這次只留了四日巴黎,沒有時間四處搵食,唯有在 2016 年再見了
 

 

28 則留言:

  1. 我之前去羅浮宮都影左一張同你第一張一模一樣角度既相呀!!
    咁快已經plan左2016年再去喇? 下次有機會再去都要跟你搵食先得!!
    外國飲洋葱湯D芝士一定唔會吝嗇呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都有影呢張相呀?我去到時已經5、6點唔算太多遊客,唔駛俾人阻住晒:p
      因為仲有好多嘢想食想去,希望16年再去到啦
      外國可能出產芝士,價錢平,有時多到好似唔駛錢咁

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係流連忘返...不過巴黎係適合遊旅,但我唔會揀個度去移民

      刪除
  3. Oli:
    ~我都喜歡去巴黎, 真係食又好, 環境又有味道, 你唔飲酒咋!! 法國啲紅酒好抵飲
    ~你好識去食, 全部食啲野, 都係出名野!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鐘意巴黎係為左食囉:p
      飲酒就留番俾我老公啦,哈哈
      其實仲有好多食肆都未去,真係好想掃巴黎呢

      刪除
  4. 食咗好多正嘢bor,比妳引到我都有D心動想再去添。

    其實巴黎好多地方又污穢又臭,不過就係唔知點解依然好有佢吸引之處,可能係美食再加埋D西歐建築卦,總之去到就好似中咗魔法咁,好鬼C興奮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只留左4日,真係冇乜時間食呢,仲有好多plan左都未食,希望下次可以食到啦
      妳講得岩丫,其實巴黎真係幾污穢,但又難抗拒

      刪除
  5. 最後個間原來我honeymoon都有食, 個seafood platter勁正的
    巴黎對我黎講真係食好過行, 講景色都係南法靚好多呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,冇食個C food併盤丫,蝕丫!
      岩呀!巴黎真係勁多野食,但行就好快會行晒

      刪除
  6. 法國美食, 好吸引.....地方又靚 !
    幸福 !

    回覆刪除
  7. 我喜歡嘆西式茶呀,華麗裝修,高質靚茶,情調高雅,舒適!

    回覆刪除
  8. “法棍”係咩o黎﹖傳統o既“馬卡龍”咁大粒o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 即系長麵包呀,有人叫法包,系大陸還有長棍、短棍

      刪除
    2. 多謝Bill媽講解
      天師媽:我貪心買左巨型size來食:p

      刪除
  9. 你個2016之旅,收唔收團友呀? 好想跟你一齊去搵食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D係辛苦團,由朝行到晚,我驚唔係好多人頂得順呢:p

      刪除
  10. 來到法國怎可唔試件 macaron, 法棍和法國蠔也是我想食的東西....! 妳真幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 點止丫,我估仲有好多都會岩你呢

      刪除
  11. paris真喺勁多好嘢食呀!

    回覆刪除
  12. 跟你, 唔洗自己諗行程~

    回覆刪除