2015年1月21日 星期三

血併前夕

1129(星期六)

半年一度的感謝週,今次經過多番「阻滯」下終於可以去放血

運動前先到Cafe R & C食個early bird dinner,來增加氣力

已坐滿來Hea的年青人,吧坐還留給我這C9坐吧

店內帶點懷舊家居色彩


似乎大家也為大眼仔、三眼仔、Momo而來,下午3點至5點才有的叮噹拉花

其實坐吧枱也不賴,可以欣賞靚女姐姐用心的手藝

雖然我對三眼仔非特喜愛,但總過好滿街泛濫的Elsa,不捨得喝下的Green Tea Chocolate,綠茶過於濃烈,朱古力實在唔爭氣;但總體是過份的甜,甜到有點封喉
        
飲到最後變了單眼仔
 
老公的White russian vodka

普普通通的碎蛋沙律,最妙就是有一片片蘋果作墊底,將平凡的沙律帶了點清新

All Day Breakfast是一塊厚多士上舖了蛋、茄汁豆、煙肉等沒有難度之作

上枱時已聞到陣陣鮮香的蟹肉意粉,意粉煮得咬口非常,當中還夾著一絲絲鮮甜的蟹肉,真是出乎意料

甜品的限額留侍過一街之隔的Softree,是一間韓國人氣過江龍的蜂巢雪糕店



除了用有機牛奶做軟雪糕,蜂巢也是店中的主要主角

與七彩蝦條一樣的甜筒

我要了這個$42Magic Lamp

可能我味覺太遲鈍,味道、口感與麥記的好立克新地那有分別。分別就在於價錢的,這個$42  可以係麥記買6杯新地了

22 則留言:

  1. 其實我覺得妳同妳老公都好鬼sweet架,成日都孖公仔,連濕平佢都陪住妳。:)

    個蟹肉意粉最為吸引,但份量好似少咗DD喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係間唔中架,我唔係太鐘意佢等我,我鳩嗚通常同都FD去咋
      個蟹肉意粉真係有D驚喜

      刪除
  2. Magic lamp 我覺得似木槺布甸的變奏版^^

    回覆刪除
  3. 拉花好得意呀! 不過似乎試過既人都話味道偏甜或一般噃~
    咁你去到韓國要試埋蜂巢雪糕同鯛魚燒乳酪雪糕(推介)喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係貪得意,味道真係好麻麻
      蜂巢雪糕同鯛魚燒乳酪雪糕已經plan左我行程入面啦,嘻嘻

      刪除
  4. 點解唔試蜂巢? 煙煙 un un,幾得意

    回覆刪除
  5. 蜂巢雪糕....真係是 蜂巢上加些軟 雪糕 而成 ?
    一定價錢不菲 ?

    回覆刪除
  6. 42蚊普通一舊雪糕筒? 係香港食雪糕, 真貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間特別啫,不過香港D嘢實在唔平
      歐洲食雪糕真抵,1、2歐已有得食

      刪除
  7. oli:
    ~我有啲興趣知你血併之後, 滿載而歸嗎!!!
    ~間Cafe R&C, 好多年青人呀!! 不過啲拉花確實幾特別.
    ~依間softree, 我依邊都開咗類似嘅店, 又係用雪糕+蜜糖做招來. 我依邊好受歡迎, 但估唔到,原來似麥當當雪糕. Oh no!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次冇乜出血丫,連LC都冇買到
      呢間cafe D拉花確是好靚,不過好睇唔好飲囉
      依家係香港都開左好幾間蜂巢雪糕,可能我唔識食啦,味道同麥記冇乜分別

      刪除