2015年1月28日 星期三

今年第一餐

11 (星期四)


新年依始莫過於與屋企人同渡,2015年第一餐想食豪一點,就選阿一!

預早訂定窗口位置,是日陽光普照,代表新一年好開始?


呷一啖鐵觀音,味道夠濃,但欠缺茶香味。日前去了屯門一間舊式的酒樓比它還好

來到阿一,什少得鮑魚酥,鮑魚炆到腍身又彈牙,再淋上濃郁的鮑魚汁,與富牛油香又鬆化的酥皮同吃, 果然是名不虛傳

蟹粉焗酥餅,薑味很重,重重的蓋過鮮味,應該用來癖去蟹粉鯹,亦即說明這個蟹粉不夠新鮮,與鮑魚酥同樣的撻皮,為何這個不夠鬆化?

白雪雪的叉燒包,包身得軟熟但欠缺彈性,饀料不多又沒蜜汁甜蜜滋味
 
蝦餃皮薄晶瑩,但不夠飽滿,滿足不到眼福之慾

蟹子燒賣口感扎實,蟹肉與豬肉分量均勻,肉香、鮮香兼併

一入口的鮮蝦腸粉令人十分驚訝,驚訝不是滑嫩口感,而是鞋鞋的;腸粉包著的不是原隻大蝦,是一粒粒不夠大體的蝦肉,好歹這間是星級食肆

蜜汁叉燒看賣相已打了折扣,那裡有蜜汁之餘,入口也不見得這是梅頭肉靚肉,而索價$160,一般屋村酒樓也有這「質素」

來個好意頭的大富中貴炒飯,黃金的炒飯舖滿橙紅的蝦籽,果然富貴迫人。飯粒炒得脆身、蝦籽彈牙、芥蘭粒爽口,終於來個像樣的星級菜

流沙奶黃包看見流沙嗎?而我也吃不出奶黃香


形狀迷你的雪花香芒卷

香蕉蓮蓉煎堆恕我味覺遲鈍,我真是吃不出香蕉及蓮蓉香味,只是一粒糯米粉團

價錢較想像中相宜,可惜質素不是我預期,可能我們叫的是平價貨,還是要吃25頭吉品鮑才可吃到米芝蓮的水準?

20 則留言:

  1. 未試過原隻鮑魚酥呢D貢富貴嘅點心,有機會都想試下。

    係咪因為元旦(節日)所以水準參差D... 星級店都要食隔夜嘢? 哈哈! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚酥又真係幾好食,不過其他真係唔得囉...
      隔夜???都有可能喎,我食炒飯個D飯肯定係隔夜飯啦,wahaha

      刪除
  2. 嘩睇見都好失望,龍璽會否好點呢??

    回覆刪除
  3. 又一間名過於實嘅食店, 下次去食鮑魚酥算啦 XP

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 淨係得鮑魚酥好食囉,其他真係唔多掂

      刪除
  5. 回覆
    1. 可能食貴野會好掛,下次妳同大爺食完廿頭鮑話我知好唔好食丫:p

      刪除
  6. 雖然食評麻麻, 都引得我流哂口水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳係好邊好少去飲茶呢?

      刪除
    2. 我呢度有點心食嘅茶樓唔多,就算有,款式唔多,而且是雪藏的,所以好羨慕英美澳加的華人。

      刪除
    3. 咁又係德國比英美真係少好多

      刪除
  7. Oli:
    ~好豪的一餐. 真係估唔到點心, 可以用到鮑魚及蟹粉做. 好特別!! 起碼,依兩個批, 全餐茶亮點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但其他唔得呢,我寧願去普通的酒樓,仲會好食過佢呢

      刪除