2015年1月5日 星期一

事隔多年西班牙.....餐廳

1121(星期五)

又與好姊妹們來個姊妹淘,太多選擇下最後選定了Fandango


記得有年我的生日飯局,老友帶我來慶祝,事隔幾年,環境依舊


朋友訂位時,店方說明每位$400 min charge

點了菜後送上麵包,雖然是翻烘過的,但也很外脆內軟

我鐘意用橄欖煮得餸菜,但要食原粒橄欖始於未能接受

打算試多點款式,幾款頭盤只要了Tapas size

西班牙火腿當然是必食,這個Iberico Ham沒有標明幾多個月份,以Iberico理應是上等貨式,看其色澤紅潤亮澤,可惜口未達甘香柔軟,也欠缺齒夾回香的效果

Garlic shrimps端上枱時滾油還四濺的,加上大量炸過的蒜片及辣椒,香、辣共治一爐

食過Potato Fandango令我心心愛上這個西班牙小吃,有蛋、洋蔥、火腿及薯仔經典組合而成

 入口清新的白蘆筍

Seafood soup湯底味道是龍蝦湯,附上只有一隻蝦及蜆,味道雖帶新,但仍有著西班牙菜的重口味...過鹹

來到西班牙餐廳,什可不吃西班牙炒飯,大大鑊的Spanish Seafood Paella,舖滿大蝦、帶子、蜆之類,有香料鑽石之稱的藏紅花令到紅紅橙橙,香氣襲人、十分吸引食慾;飯除了藏紅花獨特的香氣,與海鮮的道味互相交融,每啖飯也滲滿鮮甜美味

西班牙也馳名的Roasted Suckling Ping

外層豬皮烤得微脆,內層嫩肉,其肉汁緊緊地封住沒有流失

甜品款式不少,似乎與西班牙扯不上關係

芒果、青蘋果、西柚雪葩味道過甜,果味毫不突出,感覺吃下很多匙沙糖落肚

雲呢拿、朱古力及焦糖的甜度反而不及雪葩

這個香蕉咖啡慕絲幾討好,質感如絲軟滑、香蕉及咖啡兩種重味的材料,也可得以平衡

雖事隔多年,食物水準仍可保持,但服務似步向港式茶餐廳質素

11 則留言:

  1. 橄欖我都好怕,話梅係我嘅極限。

    呢餐咸食正過甜品好多喎,比妳引到我都想食海鮮飯,真係要睇下老公肯唔肯陪我去下先。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得話梅好食過橄欖啦,不過呢D咸濕野我都係mama
      妳老公唔肯食?

      刪除
  2. 反而我好喜歡橄欖,不管任何做法,中西式都喜歡,祇可惜不能多吃,會胃痛。

    回覆刪除
  3. Oli:
    ~原粒橄欖, 其實, 係矜貴啲. 因為我也喜歡食橄欖. 以前讀書時, 一盒盒買返屋企,一邊讀一邊食!!
    ~服務似步向港式茶餐廳質素---->依點好似退進咗好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用橄欖整野食我會食,但我好怕食一粒粒橄欖囉
      係服務退進左,好似好求其咁

      刪除
  4. ...證明他們有了解當地文化, 並已融入社群. wakakaka

    回覆刪除
  5. 有無食過中環ole, 好食呀!

    回覆刪除