2015年1月2日 星期五

聖誕午餐

1225日(星期五)


聖誕節想食個聖誕大餐,適逢要在中環準備Boxing Party,於是在附企上環搵食

近年上環、西環多了不少有水準的食肆,而今次去Upper Modern Bistro,只是開業一年左右,已經摘了米芝蓮一星
 
時尚耀眼的流線型設計
 
半開放廚房,看見大廚指揮大局

是日聖誕有個Christmas set brunch,每位$480唔捨得食

麵包特別在於用個麻包袋盛載
 
百吉包又香又脆又軟,眨眼已給我們消滅
 
Mocha面層的細綿泡沫,繼而有一種醇厚幼滑,咖啡及朱古力兩者平均恰到好處

賣相似模型的Egg Benedict,因為荷蘭汁鞏固地在波蛋之上,味道淡如開水,沒有傳統的英式鬆餅,配上質地香脆餅地, 完全稱不上「班尼迪」

蛋汁細水長流出來,沒有澎湃刺激的效果,欠缺嘩然的場面,連同沒味的的荷蘭汁,完全失去靈魂,只得一個驅殼

Squid ink risotto墨汁未能令意大利飯添上烏黑,難怪鮮味不夠動人,飯也未夠咬口 

本來期待去摘星,但換來不外如事的水準,可能我不是要主打菜式,還是我是日運氣不夠
 
走時經過PMQ,好有聖誕氣氛呢


 
 









18 則留言:

  1. 我大鄉里,第一次知道有"Set brunch"嘅食法,不過真係幾貴!

    大時大節D餐廳就特別多花款嚟收貴D,無計。希望下次有機會嚟妳度爬地! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計啦,過時過節都會預左會特別貴D,所以有時寧願係屋企同班朋友一齊仲開心
      妳今年聖誕返黎啦,hehe

      刪除
  2. 我聖誕日都食左個難食既egg benedict呀~~
    呢間咁都摘到一星, 真係失望喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳食左邊間呀?
      今次專程去真係幾失望架

      刪除
  3. 新年快樂,呢間都幾貴

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!
      係個set brunch貴左少少,佢散叫價錢都算OK

      刪除
  4. PMQ o既聖誕氣氛拍得住d大malls

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣氛唔錯,我都幾鐘意行PMQ,不過就比較隔涉D

      刪除
  5. Oli ...祝妳新年快樂, 越食越靚
    嘩...用麻包袋盛載j麵包, 好有尋寶的玩味 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!
      祝你一家三口幸福愉快^^

      刪除
  6. 最好味嘅反而係杯mocha & 麵包 haha

    回覆刪除
  7. 你嘅聖誕節目好豐富呀, 與友共聚有美食, 羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過時過節最開心就係同親友共渡,真係有錢都買唔到呢種開心架

      刪除
  8. 都好好味咁喎, 有冇去Vasco 野試食?連HOUSE WINE 一個LUNCH 要800 幾=__= 我真係覺得堅貴。

    回覆刪除
  9. Oli:
    ~聖誕節當然食好啲啦!! 我都好同意
    ~但好surprise 香港啲外籍人士聖誕都開工, 我依邊除咗酒店和藥房, 全國嘅鋪頭和食鋪都close.
    ~Egg Benedict啲蛋汁顏色好靚. 依間餐廳應該用啲靚蛋整egg benedict 呀!!

    回覆刪除