2010年2月11日 星期四

慶生 + 團年

今次是預祝Ada生日兼團年飯,本來想去五陵會,可惜要會員才訂到位,問了好幾位食友都無,只好去次選的帝后殿

大家都唔想諗,索性叫一個9人套餐,剛好for我地9個人,單看菜單似好豐富,而且包茶介及加一




冷盤五小碟-鎮江肴肉、脆皮素鵝、海蜇拌青瓜、花彫醉雞及茶燻蛋


蜜汁火腿雙方-麵包很軟熟,不過火腿唔夠蜜味


砂鍋雲吞雞-一早幫我地分定,所以都唔知個砂鍋有幾大


西施河蝦仁-似是賽磅蟹多D


干燒桂魚球-看似很又酸又辣,原來呃人的,唔係好夠味


雜菌翡翠苗-青蔥十足,我幾鍾意


蛋白什菜粒炒飯、素餃及小籠包-已經好飽,無食到


煎八寶飯-本來是高力豆沙,轉了我鍾意的八寶飯,可能時間關係,煎得唔夠脆、唔夠香口
 



我地食剩晒,其實呢個餐可足夠12個人食,不過價錢就好抵,請埋Ada,每人都係$160


沒有留言:

張貼留言