2010年11月6日 星期六

100分海鮮餐

今次真係多謝Miss及KC,帶滯我地食了一餐平價、又美味的海鮮餐,係出面是無可能食到的。

地點香港仔魚市場海鮮餐廳(鳴謝KC借出門口相)如果唔係Miss帶路真係搵唔到呢


餐廳內似普通的飯當(又鳴謝KC借出室內相)


一起身就出發,連早餐都未食,叫杯奶茶來充電先,不過無茶味的


第一道上的是白灼東風螺,雖然細細粒,但極為鮮味


點了辣醬及甜醬又是另一種食法


椒鹽鮮魷,我第一次食到咁出色的,脆身之餘,也沒有多餘的脆粉


清蒸本地龍蝦仔


咕嚕肉也做得非常出色,我食了唔少


啖啖肉的清蒸瀨尿蝦


蒜蓉粉絲蒸扇貝


第一次食到“海馬友”,嫩滑肥美,充滿油脂


食剩條魚骨咋


煲石班豆腐湯,很是甜美


我們連他的湯渣也不放


前面好似“熱帶魚”,後面是“鹹鮮”;就其是後者真係要俾100個like


最後還有菜芯+芥蘭的油菜


今餐是100個超值

7 則留言:

  1. 海鮮!!!好 攞命呀! 我依度 冇 海鮮食呀! 想引C我 咩!
    [版主回覆11/08/2010 22:27:00]近近地去蘇梅或布吉囉

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2010年11月8日 下午2:43

    乜金魚缸d 熱帶魚食得架.
    [版主回覆11/08/2010 22:28:00]我都唔sure個條係咪熱帶魚

    回覆刪除
  3. 嘩........恨死人啦~~~~
    [版主回覆11/10/2010 22:17:00]過多一兩個月,咪可以勁食囉

    回覆刪除
  4. Hello 年紀大開始深閨, 怕 轉 變 環境同每日生活習慣.
    明年 Hello女要去布吉, 唔 嚟清邁, 佢 要見個女就要落布吉, 結果見女大過天, 帶挈埋我.
    依家我開始 安排行程, 等過2日 Air Asia d "0" 機票 promotion 完就訂機位.
    [版主回覆11/10/2010 22:17:00]咁快就plan行程?

    回覆刪除
  5. 好好好味 x 100... 謝謝光臨, 多d黎坐啦~
    [版主回覆11/10/2010 22:18:00]thx ar
    其實我都超愛貓的

    回覆刪除
  6. 機位要先買定, Hello女 嚟得 9日, 坐國際線 落機已經17:00再 轉入布吉, Book唔到個班機就要晒 咗一日係BKK. 布吉返去個BKK個程d時間就可以鬆d, 因為會係BKK shopping2日, 半夜凌晨 坐國際線返UK.
    我 哋清邁得2班機入布吉, 唔早訂唔得.
    [版主回覆11/12/2010 21:38:00]icic

    回覆刪除
  7. 咦.....係我屋企附近bor~ 成日經過都唔知有間正嘢添~
    [版主回覆11/12/2010 21:38:00]得閒去食下,唔錯架

    回覆刪除