2016年4月21日 星期四

光榮結業

419(星期二)


呢兩個星期為了細B經常來來回回屯門,每次都匆忙食個飯後便趕往探佢

突然醒起有超過三十年歷史將要結業的愛羣茶餐廳

懷念小時候,姑姐常常帶我們幾位表兄弟姊妹來吃


太多選擇令人花多眼亂,最重要是價錢很街方價,比什麼集團式的快餐還要平
 


來一杯香濃順滑的奶茶,心理上覺得傳統茶記的奶茶會有所保證

鮮茄豬扒飯,欣賞它的飯粒粒爽口

覆蓋飯面的芺蓉蛋飯

雖然不是什麼山珍海味、令人驚喜,但加添了一湯匙童年回憶及一茶匙的人情味

聽聞領展要強行要租客支付300萬換冷氣,變相是迫遷,相信不久所有商場的食肆變由連鎖經營,連吃一餐飯也失去選擇權


19 則留言:

  1. 這些小店都被租金吃掉。

    回覆刪除
  2. 細個放學成日都會去同學屋企玩, 就一定會黎佢樓下呢間餐廳食下午茶, 一定係生炸鷄脾+炸粗薯條!!我記得係好平, 起碼一個學生都負擔得起!而家見一間一間老小店執粒, 真係覺得好唏噓><

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳細個都食過佢,妳細個住個邊架?

      刪除
    2. 我結婚前都係住屯門,但就唔係果邊,係去同學屋企先會去食^^

      刪除
    3. 我結婚前都係住屯門,但就唔係果邊,係去同學屋企先會去食^^

      刪除
  3. 我都鍾意食d茶記奶茶, 要結業真係好可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 第時想飲呢D舊式茶記奶茶真係買少見少了

      刪除
  4. 呢間茶記同我記憶中幫襯嘅茶記嘅格式一樣架,雖然無時尚裝修亦無精美擺盤,但嗰份人情味同回憶係用錢都買唔到架!希望呢間茶記有機會東山再起啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪妳都幫親過架,係屯門都近妳喎

      刪除
  5. Oli:
    ~唔知何解,我覺香港啲歷史悠久小餐店, 都係依排執. 好慘
    ~有時, 我感覺, 政府好像想香港歷史悠久嘅店鋪or 建築物delete晒, 唔想香港人記住以前嘅片段咁.
    ~這些小食店做咗曦性品

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi Vicky好耐冇見啦。
      香港好多小店都俾好多大企業/政府趕盡殺絶,真係為左錢乜都做得出架

      刪除