2009年8月17日 星期一

一年一度

又是一年一度的飯局,又係識左十幾年的朋友。朋友不是識得耐感情就會好,與他們出來都係風花雪月一番,其實我每次都無想出席,尤其是今年,因為搬遠左,返到屋企好辛苦呢….

一眾人等到係中環返工,以為地點係中環,之後散水都方便D,點知有人揀了留圍雅敘。算啦!個度都唔錯,最後仲有人請,我都無謂嫌三嫌四


冷盤:鹽水鴨、燻蛋、涼拌三絲、蝦滷乳鴿


主菜:乾燒蝦球、乾煸四季豆、鮮魚


點心麵食有:上海炒年糕、蘿蔔絲酥餅、家常薄餅

甜品我點了超愛的煎八寶飯,煎得很脆口,我只嫌豆沙不夠多。


四個人食了11樣野,真是飽死


為了消耗以上的卡路里,我最後由灣仔行到去香港站才搭MTR,急步行了廿分鐘,真係行得幾快喎…

沒有留言:

張貼留言