2009年8月19日 星期三

芝士西蘭花煙三文魚意粉

現在住了離島,如果放工即閃,返到屋企差不多七點,為求快手,已不再兩送一湯了,簡簡單單是煮個意粉、沙律或湯麵之類,既容易又省時。


見有pack煙三文魚就黎過期,食埋剩餘物資,就整了芝士西蘭花煙三文魚意粉。

材料:一棵西蘭花、煙三文魚及意粉


白汁料:芝士、淡忌廉、牛油、芥辣、麵粉、鮮奶、白酒(我又係求其份量)

煮法 :先將白汁煮好後(留起一碗備用),再下意粉煮一會後,將白汁意粉倒落焗兜,再舖上煙三文魚,然後將已烚了半熟的西蘭花伴碟,將先前留起的白汁倒在面頭,再灑碎芝士同少少辣椒粉,放入焗爐上格,用220度焗5至10分鐘或個面有少少燶就OK。


5 則留言:

  1. 下次整比我食啦! ^^
    [版主回覆08/20/2009 22:42:00]煮俾妳食,我好有壓力

    回覆刪除
  2. 都唔求其啦﹗又煮又焗﹗
    [版主回覆08/21/2009 09:05:00]真係好求其咋,唔使半個鐘頭就食得呢!

    回覆刪除
  3. wah 三文魚我至愛~~~正!!!

    回覆刪除
  4. 唔使半個鐘頭就食得 <-- 係你勁ja! 成日都唔認~ ^^
    [版主回覆08/23/2009 22:23:00]因為我心急又唔細心,所以咪快囉

    回覆刪除
  5. 嘩~  我鍾意你呢類食譜呀!!  快靚正!! 因我真係無咁好心機同耐性煮一餐呢 :p
    [版主回覆08/31/2009 20:09:00]其實我都無耐性呢

    回覆刪除