2009年11月21日 星期六

無奈

好多人都成日問我,唔鍾意行山點解要行呀?哎!有時都想陪下"人"ma

雖然佢未必一定要我陪

今次因為答應左姑姐,所以又聯同老公班同事由屯門行去白泥睇日落,去到白泥超多人專程來影日落,好靚咩日日都有日出日落架啦

之後落番去元朗蛇王如食蛇宴,哎!又唔係我杯茶,仲要成三舊水一位,我寧願去食碗魚蛋粉

先黎一大窩蛇羹,我食左一啖咁多啦



之後有什麼蛇乜蛇物,真係無啖好食



終於我有野食啦,松子魚及糯米飯唔錯,我食左唔少呢



最後仲有蛇酒&十全大保湯,飲完唔知會唔會流鼻血呢?



 

個個都抱住個肚話好飽,我都只係7成飽咋

好彩一早問定Yan元朗有什麼甜品店(除了B仔外),佢推介了有益,我食了綠豆沙湯丸(唔記得影相tim),但不及佳佳來得軟糯,後來再細問之下,我去的是新舖,原來舊舖較出品好呢,下次有機會再試下

沒有留言:

張貼留言