2009年11月27日 星期五

Happy Wedding

雪怡&家傑這對金童玉女經過十幾年的愛情長跑後,終於雙雙步入註冊處了,真係恭喜恭喜

記得2004年5月OR在泰豐屢首次聚會雪怡坐我隔兩個位,初時覺得呢個女仔幾靚,不過寸寸地又好似幾惡

後來與雪怡SusanWylie娜姐YanMissSelina陳小姐DavidCheap兄KC大家都成為圍內食友,一直都有keep in touch至現在

其實當初與Susan最老友(Wylie唔計因為識左佢N年),反而與雪怡就不太熟,雖然與幾個圍內姊妹成日email,但終於覺得與她唔夾有點格格不入

但直至去年經過某件事,她無私的分享了經歷後,我就視她為好好的摰友,現在每日全靠與她 & Susan email傾計來調劑返工的苦悶生活

呢個蛋糕係Susan整俾雪怡架,真係超靚



大婚當日在酒店的擺設很有心細呢



擺左我地D相,一共三張,超開心



係咪好cute 呢,我地有份俾意見架



好開心這個好朋友終於踏入人生另一個階段,心情很雜複既開心又有點不捨得,不過我相信馬生會好好對佢的

最後再一次恭祝馬生馬太永遠幸褔快樂



沒有留言:

張貼留言