2009年12月12日 星期六

敗完家,食又差

今次分類應該加埋"Oli好敗家" 呢

這半年忙於買樓、裝修、搬屋、Gathering,終於可以同好友行街食飯,我們不外乎行CWB,之後去soho搵食。

今次出了少少血,買了四件樽領衫、一條褲、一條鍊、兩個KT Cushion

原來SOHO開了好多新餐廳,今次揀了Craftsteak,有不少老外幫襯;環境不錯,還有一個Open Kitchen,可看見有一大肥佬廚師努力下廚



先來的餐包,與花園餐廳的無異;好友的洋蔥湯,表頭的芝士法包極之香口,而湯底也是香濃美味

頭盤的鵝肝醬,口感略硬,不夠細滑

主菜是16oz的T-Bone,非常厚身,我相信有2吋厚,雖然是Medium Rare,但肉質毫不嫩滑

Side dish是香草蒜茸蘑菇,咸了一點味道還可以



甜品真是極為失望,Apple Crumble的雪糕真是細得可憐;

朱古力新地原來有酒的,雪糕已被酒浸到溶晒



是晚實在好差呢,大家相約星期二去Shiro食餐好的,來補償一下

1 則留言:

  1. 我朋友前排先同我講craftsteak好好味...........仲介紹我去試...........真喺要諗吓先啦~~~~
    [版主回覆12/16/2009 00:20:00]我鍾意同街的Vivo & Peccato多D

    回覆刪除