2011年5月31日 星期二

5月慶雙星

5月最後一日,趕得切同兩位5月份壽星慶祝,其中一位壽星女提意食泰菜,Cheap兄就好落力的親自去泰北美食book枱,舖頭細細,我地一行14人,差不多霸佔了成間舖

未齊人又肚餓,先食下會長的三亞手信


還有Susan的剛買的土耳其糖


Miss Chan Chan的Godiva


泰式生蝦


泰式鳳爪


好多人覺得辣,但我反而覺得好鹹的泰式沙津


冒肥也要食的炸雞皮


辣醬炒蟶子


過甜的冬陰功


螄蚶...一隻已令我好順暢


甜甜的咖哩蟹


豬、牛、雞的雜錦串燒


超脆的蒜蓉包


明爐爐魚


金邊粉、豉油炒河


好老的椰菜苗


會長專程由三亞帶來的海南芒果


做來整芒果糯米飯


最後當然唔少得Tong Wong生日蛋糕啦


話咁快已被我地瓜分了


2 則留言:

  1. 個咖哩蟹d汁色水好假. 海南芒果好肥美.
    [版主回覆06/06/2011 00:39:00]個咖哩一D都唔好食,而個芒果麻麻地,泰國芒果好食好多

    回覆刪除
  2. Oli   ~你都幾多朋友....時常係你啲blog, 都見你食生日蛋糕...好開心.哈哈~~   ~我食泰菜, 都係鐘意食辣啲架!!   ~依間泰國餐廳都幾好, 可以自行帶食物(芒果)去配糯米飯食.....我加拿大有好多食店, 連飲品都唔比入內. 有時, 冬天凍攞住杯熱飲, 一入到食店, 啲店員都會即刻話﹐ 唔可以有外來飲品and 食物.....要即時拋咗先得架!!   ~我很喜歡食芒果糯米飯, 去泰國餐店必食
    [版主回覆06/07/2011 21:23:00]其實來來去去都係個幾班朋友咋
    yeah!我都係超鐘意食辣同芒果糯米飯架

    回覆刪除