2012年5月5日 星期六

好充實的星期六

期六又與老友Lillian血併,起點是海港城

見到到SKII做Road Show,Lillian好有興趣,咪陪去睇下囉

點解又搞到我買左Eye Cream、Eye Mask  &  Face Mask....我真係冇諗過自己會買SKII架






我已係濕濕碎,佢仲多狂掃8樣野

經過HK Record買了三隻Wyman精選,每隻$139以為好抵,點知HMV買$135,蝕左15蚊

原來維也納愛樂12年新年音樂會出左啦,立即買番隻DVD,我都係Musikverein 聽過Mozart Orchester架


行到K11黎Smile黎個break

Banana split好好味丫



行完尖咀,本來入Jim屋企BBQ,點解有突發事,去了葵芳先....

唉...一定出事啦,不過今次算少了



搞完一輪,去到龍鼓灘差不多黃昏啦

 


好彩今次唔多酒


Jim又預準一大埋頭食物,我地得7個人點食得晒呀


除了腸、丸、扒外,又有好多海鮮,蕉葉香草鱸魚



有蜆、有扇貝



仲有兩隻大膏蝦




日落啦....



太肚餓掛住食,只記得影呢個鹽焗蟹


超爆膏丫



食飽飽仲有飯後果,除了個大西瓜外,仲有兩個大榴蓮、同大大士多




沒有留言:

張貼留言