2014年4月2日 星期三

蒲台一天遊

223(星期日)


約了好耐的蒲台島之旅終於成行,大家都好期待...不過就要晨咁早起身

未夠10點泗益已經排滿人龍,好彩等了10分鐘左右


馳名的西多要下午才有得食,唯有食個餐蛋通

食完早餐,慢慢行去碼頭搭船


船期班次不多,所以一定要預計來回時間,如Miss左早後一班,就要係荒島過夜了


船程大約30分鐘左右已到達蒲台島


我地沿著地圖指示遊覽


是日風和日麗,天氣十分之好

島上有很多    崖壁、奇岩怪石


有捕魚、蝦船作點綴,令到一片大海成為一幅好美麗的圖晝


千年歷史的千古石刻 


好神似的靈龜上山


僧人石...唔多似,大家都覺得似i字多D


這就是香港最南端的地方南角咀


經上億年風化後變成的佛手岩


荒廢已久的蒲台小學


行得好辛苦,終於到有「鬼屋」之稱的巫氏古宅


一堆廢墟更覺陰森鬼異


在他不遠還有棺材石


中途要像小學生般郊外野餐


仲玩埋風箏,毫無難度已將風箏飛到高高呢


當然唔少得係當地特產-紫菜


玩到4點半,要搭船回程了

43 則留言:

  1. 好耐冇去過蒲台島喇...記得上次去係超大風大浪呢~
    你帶去野餐既食物, 都係我細個鍾意架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第二次去,今次好好天,真係好正
      有朋友想去野餐,所以每人都帶了小小野食,好似小學生咁
      妳好以冇幾耐之前都野餐過喎:p

      刪除
  2. 見到包齋燒鵝簡直係童年回憶返哂嚟呀!
    坐船仔會唔會好大浪呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得小學生好鐘意係小買部買架,以前好鐘意食,反而大左好少食呢D零食lu
      都幾大浪架,我都有暈浪

      刪除
    2. M2,齋燒鵝仲係搶手貨好快無嘅零食,我細個仲會食又平又飽肚嘅光酥餅,暈浪我估比著我都會!

      刪除
    3. 光酥餅我都好意食架

      刪除
    4. 光酥餅我都Like o架,返香港時都會特登去買o黎食

      刪除
  3. 我未去過蒲台島 XP
    島上冇嘢食架? 要野餐 ge ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 島山有一兩間士多,我地貪玩帶野食去野餐:P

      刪除
  4. 我喺佛手岩影過張相,三十幾年喇,多謝你帶給我回憶。

    回覆刪除
  5. 我想了後久都未去得成..."莆台鳥" 呀 !
    好正呀 ......

    回覆刪除
  6. 風景很好呀, 看完你的相都好想去看看~

    回覆刪除
  7. 都好多年冇去,謝謝分享。

    回覆刪除
  8. Oli:
    ~我成日都覺,香港單止得shopping mall行, 去下郊區行, 都好舒服,又多野睇!! 而且郊區黎講, 算交通方便啦!!
    ~你哋野餐, 聽落去簡簡單單,但越簡單就越享受得到個中快樂!!啲齋燒鵝, 我都好耐無接觸過.細個時好鐘意食
    ~啲紫菜, 寫明無沙....我鐘意呀!! 用黎滾湯, 好正!!你有無買??

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港D郊外都唔錯架,其實香港所謂的效外都唔會離市區好遠,好多時都有公共交通公具可到
      我地玩那些年...回憶兒時小食:p
      我冇買丫,不過聽過話,唔係真係蒲台島出架

      刪除
  9. 可以吸下咁清新空氣真係好!!

    回覆刪除
  10. 我都去過幾次,呢個島好多奇石,其他地方好少見。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過多次tim ar?我都係第二次去呢

      刪除
  11. 鬼屋........................O依))))))))))))我唔敢入囉

    回覆刪除