2016年7月28日 星期四

宿營新體驗

723-24(星期六、日)


很多年已沒有宿營了,時隔多年來個另類宿營,今次不是租渡假屋,而是租車

宿營車地點是大嶼山塘福,超近我呢


一落巴士先經過一大片青草地

就來到營地入口,辦好手續後就可以入住了

營地一共有8架車,小型及中型可住2-4人,大型可住2-6

其實租車都幾貴,我地有9個人,就租了一大一小,盛為$4900

有點置身外國感覺

車內設備齊全,除了有床、廁所外,仲有爐頭、焗爐、微波爐,及刀叉碗碟


 

Settle後立即換衫去海灘

塘福海灘算是水清沙幼,可見到魚仔游來游去,最重要係好少人,好乾淨
 
仲有蜆掘,我第一次玩咋,超開心

到夜晚就在營地BBQ


當然有我地剛掘出來的蜆啦

蜆肉真係好鮮甜,不過就多沙少少,而且自己有份掘十分有滿足感


第二日一早起身繼續親親大自然
 
一出車門就見到牛食草,唔會感覺係大陸,係十分很有外國feel

未食早餐就立即去海灘再捉蜆,可惜水漲冇得掘
8點幾的海灘,似渺無人煙,好舒服、好寧靜,估唔到香港都可以有這地方

冇蜆唯有返去食早餐,連住我地附近的牛牛都已開餐了

 
第一次咁近距離接觸牛牛

原來星期日附近餐廳唔會開,唯有在士多買杯麵、麵包、雞蛋,再加埋燒剩的丸當早餐,你地如果book去玩時要記得啦....


21 則留言:

  1. 親親大自然我真係麻麻,不過都覺得呢個體驗好有趣。

    妳下次去旅行有時間可以試下鈎蟹或者掘象拔蚌喎! ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 親親大自然我鐘意架,有時遠離煩嚣都唔錯
      其實我想捉條大白鯊,可惜冇囉:p

      刪除
  2. 好正呀你介紹呢度!真係唔知香港有咁既地方!車既內部乾淨嘛?好想同老公去試下!不過等秋天或者冬天..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾淨架,有冷氣都舒服
      妳都去玩下啦,係幾好玩的,不過妳秋天、冬天去咪冇得游水囉

      刪除
  3. 想唔到星期日海灘咁寧靚。

    回覆刪除
  4. 好特別的體驗!!
    等兩兄妹大D, 都想帶佢地去玩呢~~~

    回覆刪除
  5. 租營車都幾貴喎,每人500幾蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴架,租間十幾人的渡假屋先至係千幾二千蚊

      刪除
  6. 好吸引呢,N年前去過個度紥營

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 以為你地個邊都會興,你都試過tim

      刪除
  8. 環境好靚呀!真係好似置身外國咁...不過價錢就貴D...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講都唔知係香港呢,係貴呀,租間渡假屋都係千幾二千蚊咋

      刪除
  9. 其實香港都有好多美麗郊區, 最好係有車唔駛半夜拍蚊~

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 唔知呢,我估得掛,俾車車去到周圍跑實好開心

      刪除