2013年6月26日 星期三

Cafe 103


611(星期二)
每逢派bouns、加人工我都會請屋企人食飯,今次係加人工,加幅都算OK啦,俾我預期中差唔多
我揀了
前身是只有high teaChocolate Library,現在改名為Cafe 103
 
Tosca更上一層樓
 
一入門口已是一排甜品櫃
 
還有任飲餐酒,每位都只是$180
是日落雨擔心浪費咁好風景,幸好落完一場雨,天色更清晰
 
晚上夜景更迷人

沙律區

 
淡淡煙煄香的煙三文魚,但鹹度重了少少

刺身、冷麵

新鮮、甜美的凍海鮮,可惜欠缺生蠔
 
各款cool cut及火腿

 
熱盤區,我最愛牛小排,肉味非常濃煙

 
非常誘人的各式各樣甜品

 
限量供應的開邊龍蝦

 
清爽、新鮮的沙律

 
 
大蝦、蟹蚶厚肉、鮮甜

 
因為是promo葡國菜,平時好少食的沙甸魚也拎了一條

 
我至愛的甜品...合桃撻、香蕉朱古力蛋糕、葡撻就最好食

 
原來男廁景觀更好,可遠望青馬橋及昂船洲橋

 
飯後來一杯檸檬茶來幫助消化,滿足

 
雖然buffet種品不多,但每款質素甚高,而服務、環境、景色當然是無庸置疑

 
 
 
 

1 則留言: