2015年2月16日 星期一

夏宮生日宴

26(星期五)


每逢慶祝生日真係有點傷腦筋,想給對方驚喜,老夫老夫妻有什麼驚喜可言,因為對方未必領情啦

不過生日飯始終要食,記得兩年前去過香宮慶生,今年就決定揀姊妹店夏宮

「兩宮」環境貫徹以大紅大金作主體,富濃厚的中國傳統,偌大的水晶吊燈,顯盡星級氣派


先來個酸辣醒胃椰菜


中菜也來杯welcome drink,是玫瑰花茶清香脫俗,渴後也留有餘韻

鐵觀音味厚,奈何缺乏甘醇

四川酸辣海鮮羹加了海參、瑤柱頓時矜貴了不少,酸度適中、辣味突出,兩者平分春色
 

 
反而廚師推介的蟹肉粟米羹,與一般的粟米羹無異,吃不出有何分別


無鍚肉排煲色澤醬紅、鹹中帶香甜、肉厚而不肥膩,還有陣陣酥香,稱得上推介菜也不為過

川辣牛柳粒粉絲煲,粉絲才是精髓,吸盡惹味的辣汁,反而牛柳粒淪落為「甘草」,未見突出

薑汁炒芥蘭已削去老、硬的部份,留下來的是年青嫩綠,薑味不重只隱約嚐到少許的薑汁甘辣

飄香荷葉飯是一個大荷苞,荷香滲進飯裡,令到飯味香味四溢,又能做到爽身不黐喉;當晚每人吃了兩碗後,打包返歸還可以吃多兩餐

一例廿多款甜品,有好幾款也對胃口,可惜要留肚是晚主角

生日蛋糕是拿破崙,是餅房Island Gourmet 出品

老公生日快樂、身體健康、努力賺錢^^

Gourmet 出品當然有質數保証,酥皮可口,層次感十足,隔了天還保持香脆

美中不足是吉士層太厚,雖幼滑但質感太重,雖然中間夾雜了紅桑子,始終有點溜

記得香宮有精緻的美點雙輝作結尾,點解夏宮無的?

30 則留言:

  1. Thomas有兩宮侍候夫復何求呢haha~

    回覆刪除
  2. 打錯字啦! 快D改番佢啦,係少夫少妻至真!! 其實我都覺架,結婚耐咗,真係好難有D咩嘢驚喜,況且我老公都唔係愛驚喜類型,或者同職業有關啦,哈哈!

    個蛋糕切件後都咁靚嘅,比我老公見到實好想食,佢都鍾意食拿破崙。

    最後,happy belated birthday to Thomas!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,妳第一句咁寫,我真係以為自己打錯tim,因為我都成日打錯字:p
      蛋糕係侍應哥哥切㗎,拿破侖我一定切到碎晒啦
      其實食咩蛋糕我老公都唔會特別鐘意,拿破侖係我鐘意咋
      多謝妳^_^

      刪除
  3. 好豐富生日宴呀,祝壽星仔生日快樂,心想事成

    回覆刪除
  4. Happy birthday 契B爸
    拿破崙蛋糕,正!

    回覆刪除
  5. 生日快樂呀契B爸!荷葉飯好香呀!哈!

    回覆刪除
  6. island shangri-la全部去哂, 就係未去夏宮, 又搵個特別日子去食先 :)

    回覆刪除
  7. 雖然我唔係好食得辣, 但川辣牛柳粒粉絲煲這個菜太吸引, 太好味....我要食呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以唔加辣㗎,我隔離枱我公公婆婆,都要求唔加辣

      刪除
  8. 遲咗少少, 不過都要講句~ 契b爸生日快樂 ^^
    個荷葉飯份量多到可以食三餐咁勁????

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝魚魚^_^
      個飯真係超大份㗎,我估都夠一圍枱人食

      刪除
  9. Oli:
    ~依餐係高貴版嘅中餐!! 我喜歡個"川辣牛柳粒粉絲煲" 啲粉絲實好好味!!
    ~你老公, 好似年年都係咁嘅樣, keep 都得好好!! 依一餐咁精彩, 他實開心啦! happy birthday

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky^_^
      哎呀,廿年前佢個樣同我差好遠(指年齡上),依家差唔多啦=_=
      個粉絲超正㗎,索晒D精華

      刪除
  10. 祝你老公生日快樂!!!有個咁識食又體貼既老婆, 你老公都會覺得驚喜呢!

    回覆刪除
  11. 生日快樂契B爸! 祝你地兩個繼續咁恩愛, 越黎越年青! 似乎契B爸鍾意食中菜多D, 年年生日都揀中菜慶生, 不過兩個人好難叫餸呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哈碌媽^^
      其實佢咩都鐘意食,只係我咁岩佢生日都係揀中菜咋:p
      兩個人真係難食,好多時食唔晒都唯有打包

      刪除
  12. 拿破崙都係我既至愛
    今晚兩個人食到咁多既...你冇食LUNCH呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個日冇食lunch,不過我地都食唔駛呢餐,除左菜外,其他都要打包第二日食

      刪除