2015年2月6日 星期五

Research & bakery

19(星期五)

Happy Friday多數會出街食餐好來獎勵自己一星期五日的努力

本來想去人氣的Dazzling Cafe,但未到7點去到已經要等下場walk in,幸好我早有準確

就去次選的R & B,其意思不是Rhythm& Blues,而是Research & bakery,即是經過細心研究才烘烤給客人?


早一日又去同一集團的城中小廚,還是對其西餐較有信心,可惜失策忘了帶相機

眼見到吉枱多的是,但每枱只限定一個半小時用膳時間,難想像有這苛刻的規定?

原來很快已全場滿座,比起城中的小貓34隻有天壤之別

枱墊即是menu,由頭盤至甜品選擇不算太多

Elot這墨西哥的街頭食品,似乎是OR必食推介

原條粟米塗上牛油、慷慨地灑滿芝士來燒,大人小朋友也喜愛,什會不好食?

我還以為是一道甜品的Potato Brick

由多塊薯仔薄片堆砌,伴以黑松露忌廉,又是一個簡單但入口驚喜的Starter

Caesar brussels sprouts炒椰菜仔配蒜蓉包,我覺得那塊蒜蓉包才是主角,烘得黃金香口;而椰菜仔已除去那種甘澀的味道,換來爽口甘甜

Medium rareSteak Frites,半生熟的short rib色澤紅潤,肉香與油香兼備,味道又帶微辣,

....薯條像人竹籤般幼,做來清理牙縫乎?毫無口感可言

至於甜品已鎖定Caramel Parfait,給我感覺是一塊用鮮花來做的香皂,擔心似吃香薰,有乾果及果仁混入其中,啖啖香甜之餘,又帶出豐富口感

再來多客Lemon Triamisu,入口不是香濃的咖啡,充滿檸檬的清新,雖然Mascarpone比例較多,完全沒有一種膩滯感,反且多了份細滑感覺

最後送了漬香橙,點解不是OR所講的朱古力香橙?

25 則留言:

  1. 好在妳有兩手準備,醒目!

    初時睇potato brick張相見到一層層,我仲以為係pork belly添! XD

    其實唔係好想像到檸檬味tiramisu自己會唔會鍾意,因為食tiramisu都係鍾意咖啡香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,因為知道Dazzling Cafe很多人,未必會有位,所以有個多後備
      我以為檸檬味tiramisu唔到食,都係博一博咋,都估唔到又幾好味喎

      刪除
  2. 我之前去過Dazzling Cafe, 6:30pm去到都要等成個鐘, 後來D籌仲派晒添~好誇張
    似乎你呢間好似唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁最後妳食唔食到Dazzling Cafe呀?我估要平日4、5點去先會有位
      好彩呢間都唔錯,都可以同哈碌爸試下

      刪除
    2. 有食呀! 都唔錯啦~ 但又未至於值得等咁耐囉

      刪除
  3. 你呢餐食既野我全部都未接觸過哇!好新奇, 尤其甜品同栗米!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去食啦去食啦,對妳黎講唔好遠咋

      刪除
  4. 係咪手機相? 都唔錯丫, 我其實都成日唔記得帶相機電 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係手機影架,黑媽媽又曚,同相機差好遠呢
      我唔係唔得記帶電,係成日唔記得叉電:p

      刪除
  5. 回覆
    1. 粟米好好食,不過我估應該唔難做,自己都可以做到

      刪除
  6. 我o係yt搵咗粟米個做法睇.

    回覆刪除
  7. 我發覺 e+ 好多餐廳都有限時, 想同朋友慢慢坐傾吓偈都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,冇論茶記同高級酒店都係咁

      刪除
  8. Oli:
    ~你平時去一間餐廳前, 有無上網睇啲食評and menu??
    ~依一間啲食外觀, 真係估佢唔到, 由粟米,Potato Brick, 以及甜品. 都好特別.
    ~題外話.....你咪係網上開咗鋪?? 我有啲頭飾好鐘意, 我點買?? 你知啦, 我離你咁遠!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都會架,先睇下有咩食先,如果麻麻地、唔岩口味就唔會啦
      呢間都幾好食,好過佢既中菜囉
      咦?妳仲記得啦,妳睇中我寄俾妳啦

      刪除
  9. 和城中小廚同集團睇嚟都係專注西餐好了

    回覆刪除
  10. 好吸引, 又多個地方選擇.

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. Yeah!幼薯候真係好冇口感,好似"了"牙咁

      刪除