2015年2月4日 星期三

我不是「貓奴」

1月4(星期六)

 
原來已經5點幾又攰又餓,lunch又未食、tea又晏了點,dinner又未係時候,索性lunch + tea + dinner一餐過,慳時間又慳錢

記得Yan的「貓奴」奶茶,終是鎖定目標的八斗

有各式各樣的選擇,心太心細難以選擇,但我又最鐘意這類式的茶餐廳

還是未過下午茶時間,要了一個迷仔焗豬扒飯,所謂迷仔份量都不少

叉燒煎蛋會意粉被厚厚的茄汁覆蓋,腍腍的意粉,是十分很地道的港式會意粉

奶茶也是十分傳統的港式奶茶,香醇、濃厚、幼滑

可惜我只是「打工仔」,忘記要求「貓奴」茶杯

行過兩條街的Dessert Gallery再來下一場

很想KO餐牌上所有甜品

這裡所有的雪糕,也是用Movenpick

開放式廚房,傳來陣陣甜品香氣

賣相吸引又特別的辣爆谷新地,微辣的爆谷遇上香甜的焦糖竟然起了化學工用,味道出奇地配合

香蕉窩夫集合我喜愛的甜品材料,香蕉、雪糕、焦糖、朱古力醬是完美的融合,窩夫烘得香軟熟透

20 則留言:

  1. 杯奶茶好得下喎! 咁另外個杯係咩嚟架?

    妳就好啦,有正窩夫食,我最近食咗幾間都好唔典(掂)呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外個杯係"chi"
      我都係喎,食左呢間後,呢排食左幾間都唔多得

      刪除
  2. 嘩多又靚又好食甜品,真係好難揀呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果多D人去就好,可以叫多D,可以掃佢甜品

      刪除
  3. haha, 咁橋我地都係揀依2款甜品食 :)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Yea!期待倩人節外,仲期侍呢個星期六tim

      刪除
  5. 我寧願做貓奴都唔想做打工仔呀! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個當然啦,我甘心做一世貓v奴:p

      刪除
  6. 奶茶真是香港comfort food 之一

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係飲上癮,我要每一日杯,唔飲好似未上電咁

      刪除
  7. 5 點幾都未食 lunch, 小心會胃痛呀
    我去茶餐廳從來唔會叫意粉食, 至怕淋pat pat 嘅意粉 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,有心啦^^
      不過好彩個日晏食早餐,所以都頂得住
      其實我都唔鐘意淋pat pat意粉架,不過有香港特別ma :p

      刪除
  8. 回覆
    1. 我朋友飲過係寫住“貓奴”個字架

      刪除
  9. Oli:
    ~我都常常都係咁, lunch 未食, 但dinner時間都未到. 但又餓,都唔知食乜好. 哈哈~~
    ~迷仔焗豬扒飯好大堆頭, 唔似迷你餐. 感覺好抵食!!
    ~間dessert gallery, 真係好多雪糕, 我而家食零食, 多數選擇咸味零食, 但甜味食品, 仍是對雪糕仲好鐘愛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放假就會咁架啦,晏食早餐,到lunch time又食唔落,都又有D空虛感,就唔知會食乜架啦
      個果豬扒飯係下午茶,佢個size又唔細,真係超抵食
      我又反而少食咸味既零食,不過我平時都好少食零食,但雪糕就好難忍囉

      刪除