2015年9月21日 星期一

笑中有淚

76(星期一)


炊公館前身是Sorriso

環境幾乎與Sorriso一樣

只是要求坐窗口位置就沒有最低消費
 
賣的是中西合壁菜式,但又不是Fusion
 
第一道奉上是燻蛋,看其賣相已扣了分數
 
幾乎全熟,毫無溏心可言,亦沒有茶燻香,席上有位好姊妹做得比它好


烤珍寶肋排伴鮮嫩蔬菜
 
比一般的美式餐廳做得好,骨肉分離、肉嫩多汁

冬菜粉絲九肚魚湯味道淡淡的,全靠冬菜來吊味

份量只得幾件的菠蘿咕嚕肉,不甜酸、不脆口

生菜鯪魚球生菜煲

清新健康的鮮淮山腐竹浸翡翠苗


西班牙墨魚汁海鮮撈麵端上枱時陣陣超鯹味,但食落又很鮮香,麵身又彈牙,唯一缺點是食到滿口烏咀

甜品不大吸引,但也叫了幾款試試
 
生薑茶湯丸薑味勁濃,甜味相對亦重,而湯丸皮夠薄,但饀不多
 
香芒雪糕楊枝甘露

士多啤梨忌廉pancake
 

食物縱然一般,但與一班姊妹渡過歡樂時間,大家也笑到流眼水的一晚
 

 


 

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 個景同賣相唔錯,不過味道麻麻地

      刪除
  2. 我都係經常笑到淚流滿面嗰種人..haha..好開心喎年年都食咁多餐生日飯, 証明你人緣好好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔講我都估到成日“以淚示人”啦,哈哈....
      umum....人綠都OK架,hehehe.....

      刪除
  3. 你年年都係咁嘅樣
    根本無老過

    回覆刪除
  4. 嘩....D菜式, 賣相, 好似好求其.
    真係一般 !

    回覆刪除
  5. 咁中西合璧又幾騎呢wor...... 不過同朋友一齊過,點都開心既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實幾怕唔中唔西既野,好彩開心搭夠

      刪除
  6. 還是感情/氣氛比較重要
    又中又西有點古怪~~~嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾怕唔中唔西既野,又唔係靚靚fusion菜,硬係唔知點咁
      學妳話齋感情/氣氛搭夠

      刪除
  7. 我又係成日俾人話我笑到出眼水嗰種人。;P

    一路睇都覺得怪,但又講唔出係咩咁怪,明明食物賣相都好正路,可能係我接受新事物能力低啦。咁妳欣賞佢嘅中餐定西餐多D呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係好易笑到bill眼水的人黎架,好多人成日話我做乜笑到喊
      umum....我其實唔係好欣賞佢囉,無論中定西,佢D甜品就更架啦

      刪除
  8. 我都覺得出面個景靚過d餸

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩安排左個窗口位,有個靚景搭夠
      btw香港夜景真係數一數二

      刪除
  9. 食物味道都係其次, 最緊要同斑姐妹食得開心 ^^

    回覆刪除
  10. 只得幾件的菠蘿咕嚕肉要幾錢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得lu,隔咗咁耐,而且呢餐唔駛我俾錢:p

      刪除