2016年2月15日 星期一

狐狸尾巴

18(星期五)


又與灣仔才俊食lunch,我較喜歡在灣仔搵食,一來選擇多、二來價錢比中環相宜

今次來試是以主打亞洲麵食的Foxtail,位於蘭杜街,由公司行過去十零分鐘左右,好方便


室內以白色帶黑紋雲石、木色為主,並以我鐘意的湖水綠作配襯,感覺舒服


Set lunch是在餐牌上任選麵、沙律及飯,就送一杯餐飲;如不夠飽,還可以加錢要小食

是日特飲是黑糖薑茶,味道不甜,但總是覺得現成沖濟

多款小食揀了咖央多士,見到厚厚的咖央醬,因為多謝老舊這麼慷慨,但我地就嫌太多了,而且多士烘得不脆口

我叫的“東京”,內容有溫泉蛋、牛肋骨、冬菇及木耳,原本是拉麵,加錢改了烏可惜是普通的即食貨式;牛肋骨肉就做到軟稔嫩口

朋友才俊的“出雲” 上海麵,味道好似不錯

短短一條的杜蘭街有十間八間食肆,看人龍情況,真擔心它會否可以長做得住

12 則留言:

  1. 咖央醬厚過多士,看上去很甜呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多士好薄咋,如果配厚多士,應該感覺冇咁甜

      刪除
  2. 好像不大旺場喎,真是生意難做。

    回覆刪除
  3. 睇店名同裝修其實估唔到原來係食亞洲麵食,而且仲有咖央多士。有無留番少少"多醬"多士到最後當甜品食呀,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪似cafe多D呢,我都俾佢呃左
      係喎,早知留番件多士做飯後甜品啦,一時醒唔起tim

      刪除
  4. 環境唔錯啵
    又沖繩又咖央又東京又上海,真係好國際化

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境OK架,仲有我鐘意的湖水藍色,不過唔太接受呢D不中不西的餐廳囉

      刪除
  5. 咖央綠色? 我食過好似啡色有椰子味 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數食綠色喎,反而啡色好似未食過

      刪除