2016年6月20日 星期一

回味...重溫

4月30日(星期六)


已有十多年冇食過呢度buffet了,記得早前好友Yan提過萬麗咖啡室的龍蝦超讚,所以有藉口再來重溫

沙律、凍海鮮、刺身、壽司





熱盤區、即燒BBQ




即淥粉麵


點少得勁排人龍新鮮焗龍蝦

甜品有中有西




即燒的creme bulee,可保持焦糖面香脆

雪糕只係杯裝的HD

我不是食草動物

都係食肉獸岩我多D

龍蝦果然多肉多膏

甜品也是至愛

它出品的喇沙好有驚喜

上OR有8折coupon,折後$470很抵食

11 則留言:

  1. 真係好鍾意佢的鮮龍蝦同甜品 (其實刺身都好正), 食左N多次都唔厭呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好鐘意佢D龍蝦呢,食左好多隻

      刪除
  2. 龍蝦爆多膏呀,要食多幾隻先得呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢既自助餐唔貴,食多幾隻已抵番晒

      刪除
  3. 好想話下次叫埋我呀呀呀~~~ ;P

    上面嘅份量唔係全部都係妳架,好似好多下喎,對妳嚟講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳下次黎唔帶妳去呢間,去間更架正既
      唯一個碟菜唔係我既,其實都係我一人包辦架

      刪除
  4. 我上星期食嗰間都有鮮龍蝦, 不過唔係焗, 係烚, 但都好正, 尤其係D膏

    回覆刪除