2016年6月27日 星期一

爭先

5月5日(星期四)


好友出關,我要搶閘做佢第一個出關的飯腳,在這多謝佢令我達成願望

大家都講了好次想試Osteria Felice,拖拖拉拉下終於今次食到了


Set Lunch兩道菜最低費用$148,某些主菜及飯後甜品、餐飲就要額外另加收費

燒八爪魚配暖薯仔沙律

沒有難道的Prama Ham

9吋的Margherita,是拿波里薄餅,所以批底是較淰較有彈性,不似羅馬薄餅般脆口

Bolognese我覺得連鎖快餐比它還好食

Tiramisu最是叫好叫坐

最怕吃到撻淋淋的Lemon Tart,這個就是了

我的Mocha味道太苦澀;而好友的latte又淡而無味,應與我杯mocha混合才是

這個主打是意大利餐廳,但試了最傳統的薄餅及意粉也做不到基本要求,不過同好友食係無價的

8 則留言:

  1. 最重要隻飯腳,如吃到好味的更添快樂^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以好鐘意同妳食飯,hehe

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇啦,食完呢餐冇衝動黎第二次lu

      刪除
  3. 哈哈,俾妳飲到頭啖湯,食咩都唔重要啦!最緊要大家今後都身體健康,越食越fit! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係,我地係FD黎架ma!冇錯,身體健康最緊要!

      刪除
  4. 回覆
    1. 終於到約了,好想快D同妳地食呀

      刪除