2016年8月30日 星期二

尋找美味Brunch VII


717 (星期日)





與好友也是7月之星,當然一齊慶祝最開心啦。本來約好去大家鐘意的茶記,最後臨時轉呔去茶家廚房,它也是我Brunch list之一



由港大站經山道行上去5分鐘左右就到,位置不難搵


地方比上環店大,清新小店裝,枱與枱之間很寬敞,很舒服

還有一些茶葉、茶具供出售


Brunch的款式不多


反而蛋糕、甜點更加吸引我


我的海鹽鴛鴦焦糖及奶味較為突出;另一杯是焦糖檸檬茶


牛油果班尼迪
蛋黃很流心,顏色似乎淡了一些,火腿須另加錢,竟然只有一小片,真是有點小家


泰式奶茶起司、海鹽焦糖雪芳及綠茶起司。前者味道怪怪, 與泰國食的差很遠;海鹽焦糖雪芳仍不錯,不太甜蛋糕也做到很鬆軟;至於最後的綠茶恨恨被芝士蓋過,與一件普通的芝士蛋糕分別不大

雖然對它有點失望,不過環境清幽舒服,我們不知不覺hea了兩個多鐘呢

10 則留言:

  1. 好懶呀你,咁耐都唔蒲頭~~哈哈
    環境係幾C服

    回覆刪除
  2. 港大果邊真係好多Cafe...你呢個尋找美味Brunch有排寫喇...

    回覆刪除
  3. 呢篇咁隱蔽嘅,差d就miss咗添!

    我成日覺得綠茶同芝士做唔到朋友,勉強無幸福呢!

    回覆刪除
  4. 入來看妳....最好就是可以知道有什麼好味道, 好路數去食好哩 !
    港大站, 我未去過, 要去行下先得..!!

    回覆刪除
  5. Oli,
    -而家香港好像多了食brunch嘅餐廳,d 蛋黃流心好,望到都满足晒

    回覆刪除