2013年12月13日 星期五

愉景灣走兩場

11月3日(星期日)
 

又組玩貓團,除了有我隻仔外,今次有埋渡假貓小花同芝麻

冇食lunch都已飽晒,這只是一小撮的,其實仲有其他唔記得影呢


出發去愉景灣食飯,又發揮我地黑洞本色,一連兩場


先黎6點上半場的Sopranos,因為上次同蔚藍食過不錯,所以我今次又提議這裡


有人啤一啤
 
我就飲lime soda
 
 
先來新鮮熱辣的炸魷魚圈,非常惹味,很難才停口,真擔心第二日驗身出來的結果實超晒標
 
香辣雞翼今次失了水準,外層酥炸粉厚,亦不夠香辣味
 
食左兩款炸物,食番牛油果蝦沙律來清清腸胃
 
 
水橄欖薄餅-餅底夠脆落,Mozzarella配以青橄欖,食落很清新,一點也不溜
 
 
當我入口這個Sopranos spical,立即想像到是超薄版的pizza hut至尊批,我還是喜歡簡簡單單的
 
 
Full size的bbq ribs,真是超巨大呢
 
邊的位置燒得較乾身,幸好中間的肉還算鬆化入味
 
我當然留肚下場的zaks,其實食過幾次,甜品水準不差,而且都是我喜愛的



巨型的Pavlova,舖滿忌廉及生果,外脆內綿,而且十分按照傳統,味道超甜

 
 




 











Banoffi pie我鐘意它超厚消化餅底,我還食埋Opheila個份

 

朱古力新地雪糕太少了,基本上我只食到朱古力醬及朱古力蛋糕
 
 
輪到酥皮焗朱古力...我已無能為力了....


哎呀,第二日要驗身,希望唔會超標啦

30 則留言:

  1. 吃喝就是放假的一大節目^_^

    回覆刪除
  2. 有D乜野食物食完係吾會肥架?

    回覆刪除
  3. 我成日以為呢兩間係同一間黎架添, style好似啊

    回覆刪除
  4. 真係食得好癲呀!尤其食到最尾D甜品, , 係我就會嘔...哈哈
    個天真係好唔公平, 點解你唔肥架!!!!????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地黐黐地架,每次HW都會食成咁架
      我肥既地方妳睇唔到咋><

      刪除
  5. 唉.....個Full size bbq ribs,真是超巨大, 色澤又靚, 好吸引 呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大條,味道又唔錯,好低食

      刪除
  6. 能夠同好友吃吃喝喝,食物都特別滋味!
    我反而好有興趣試酥皮焗古古力^^
    希望妳驗身報告指數靚靚仔仔啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日真係好開心架,一班人又講又笑
      哈哈...個報告更係唔靚仔啦,其實我不嬲D膽固醇都唔多好

      刪除
  7. 間中放縱下都不為過,不過你地好食得呀!

    回覆刪除
  8. 我都好想食zaks的Banoffi pie, 不過真係太遠喇~~

    回覆刪除
  9. Oil:
    ~要驗身, 你無咩嗎??順順利利

    回覆刪除
  10. 有心啦,其實係公司福利,每兩年就俾員工免費驗身

    回覆刪除