2013年12月18日 星期三

秘密飯堂--渣華軒

11月17日(星期日)


老公去行山,我就去行街,之後再會合食晚飯






















地點係北角街市東寶.....隔離個運動場五樓的渣華軒
  
真係估不到運動場入面有個食堂


原來得過不少獎項,還是法國藍帶推介食肆之一

 
晚飯只有4款套餐選擇,較適合一大班親朋戚友,是晚高朋滿坐,相信質素應該有保證


大廚兼老闆還做埋PR,不停招呼食客,介紹每款菜式

 
京准五小碟:有拍青瓜、烤夫、海蜇、涼拌雲耳


脆炸越式素春卷-炸到脆卜卜,又超鬆化,用生菜卷來食,減去油膩感覺


奶白色的海底椰杏汁白肺湯,只見豬肉不見豬肺,杏汁味頗重,但講濃度,遠遠不及港大的杏汁白肺湯


古法滋補桑拿蝦,界開墊底的鍚紙,像溫泉的噴出陣陣蒸汽,還傳來濃濃的當歸味


蝦肉略帶當歸的甘香,肉質也不錯

 
火焰羊鞍-其實所謂火焰也是一種gimmick,肉質幾嫩口,我愛羊羶味的就覺得不重,有人不愛就說滿口都是 


獲得中華廚藝學會得獎菜-黃金裹蒸棕,別看它平平無奇,灑上鰹魚碎,外層煎得金黃香口,內裡保持糯米的軟糯,鐘意食糯米的我,也忘記肥這個字,食完才算


原本是清蒸大海斑,upgrade左變了龍躉...這條是BB龍躉?我真係孤陋寡聞。魚肉實地較為實,不爽滑而肉味淡


薑蔥麻香貴妃雞-香蔥味只是一般,而雞肉亦不夠嫩滑、缺乏雞味


賣相很有氣勢的阿拉斯加蟹粥


份量亦好夠龐大,可足夠廿人享用,如果單叫要$1000


粥底味道鮮甜而綿密,蟹肉啖啖爽甜彈牙

 
翠林雪白伴櫻花好靚的名字,其實是櫻花蝦灑在蛋白上,再伴以西蘭花,難得炒蛋白做得不油不膩

 
胃納已放不下,唯有放棄這個碧綠蝦籽鮮菇鮑汁螺片

 
奉上了生果來幫助消化

 
糖水是椰汁芝麻湯丸,湯丸皮軟熱煙韌,芝麻饀香甜;只於椰汁就獎勵了給老公


大廚老闆還逐圍敬酒謝客,非常「親民」


全晚最高漲一環,就是每枱奉送壽桃時,熄燈播生日歌來助慶,令到全場賓客情緒高漲,好不熱鬧

44 則留言:

  1. 好豐富呀!! 每人都係二百蚊, 好抵食喎!! 個蟹粥淨係個樣都夠晒霸氣喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好抵食,12人都食唔晒,仲可以打包tim

      刪除
  2. Oil,
    -間食市開係運動場地方, 仲要上五樓, 真係要人講先識去食. 哈
    -不過, 啲食物又幾吸引. 個湯不錯.可能,冬天啦! 鐘意飲湯.
    -火餡羊and 桑拿蝦. 個presentation 唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識,都係跟人去咋
      佢D都幾有特色又抵食,所以咁隔涉都爆場

      刪除
  3. 條魚係沙巴龍蠆如果係海魚好好味呢條可能係養魚所以食味較差btw個蟹粥已值回票價啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔知係咪沙肥龍蠆丫,因為我對魚麻麻地,又冇研究
      不過個粥真係嬴晒

      刪除
  4. 間餐廳都幾隱蔽吓喎, 若冇人推介, 我就算知都未必會去 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦,水準唔錯架,不過一定要一班人食

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔知係咪沙肥龍蠆,因為我唔太食魚,冇乜研究:p

      刪除
  6. 嘩! 啲食物外表好得呀, 請問最少要幾人去比較好啲呀? Thanks ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可以叫半圍,所以最少到要6個人架

      刪除
    2. 半圍係咪啲餸一樣架, 價錢係 HK$1,200 呀? 太多問題, so sorry, thanks :)

      刪除
    3. Sorry ar,唔記得啦
      不過佢有幾款菜單,妳可以打電話問問

      刪除
  7. 呢間我都聽人講過唔錯又抵食~~~

    回覆刪除
  8. 味味都引c人啦!蟹粥最想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹粥正,未食過咁大煲粥
      好多嘢都食唔晒要打包tim

      刪除
  9. 呢個老闆我若果冇認錯,佢以前係維多利亞泳池處開過類似食店,果時主打燒乳豬.

    回覆刪除
  10. 你真係食通天,邊度都有你腳毛留低!我都係糯米怪,好想試下個得獎菜式!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係有人帶我去先識咋
      同志喎,我都係糯米怪,佢個糯米雖然做法唔難,但超好食

      刪除
  11. 大廚謝客? 全場送壽飽? 即是全場一個晚飯時間起菜呀. 好似去飲宴咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個大廚兼老細非常好客又多嘢講,係度搞氣氛
      基本上大家都差唔多時間起菜

      刪除
  12. 阿大廚口水花都唔少, 可以浸C人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 起多口水,不過我又覺得ok可接受,搞氣氛囉

      刪除
  13. 我想當年都去過....個度打波,哈哈!
    個粥好正呀,你搞到我好肚餓 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年?讀書個時呀:p
      座完月,妳依家應該唔駛介口啦

      刪除
  14. 隻蟹都唔細喎,都抵食呀!
    如果可以跟老公去做下運動,對降低"朋友仔"指數好有幫助架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻蟹同粥都超大,食唔晒要打包
      其實我都知做運動好,不過懶囉:p

      刪除
  15. 哇))))) 氣勢迫人呀))))
    哩d先係穩世食店

    回覆刪除
  16. 揾半圍人對我來講都好難。。。。。。>.<

    haitang

    回覆刪除
  17. 真係估唔到WO,原來果度都有餐廳嫁
    要人多先食到...好難呀 >///< 但又好抵食

    回覆刪除
  18. 令人約兩嚿水 好抵食呀 ^^

    回覆刪除