2013年12月2日 星期一

祝MC永遠快樂

1013(星期日)
 

話咁快Matthew仔已兩歲了,而妹妹Chloe也已一個多月大






 
 
 








Yan媽媽就為他們係OutbackParty















 
 
包了餐廳的一角


是日餐單


OB名物黑糖麵包,一條又點夠喉,當然encore


香脆蘑菇,酥炸的外層整到甩甩漏漏,用叉一桔就散


爆谷蝦我嫌他香草味太重


每次見到芝士薯條,我也忘了減肥大計,要用好大意志才可以停口

 
忌廉蘑菇湯,「杰達達」似是未煮開的金寶湯



主菜41
 
我要的是煙肉芝士漢堡,漢堡扒沒有肉汁,肉質ok未至於鞋口,配埋大量的薯條,我吃了一個星期的卡路里



老公的西冷扒,肉質味道尚可,但配以飯,感覺就有點怪怪


其他還有蟹肉魚扒



串燒牛肉粒



主角切蛋糕時間 
 
來張大合照(謝謝Yan)


靚靚的生日蛋糕,但味道麻麻



期待的甜品是Chocolate Thunder,雪糕與朱古力browine的魔鬼組合來個大滿足的結尾

 

一個開心的Party,食物是其次,最重要是大家開開心心,再祝MatthewChloe身體健康、幸福快樂

28 則留言:

  1. 依家啲蛋糕真係整得好鬼靚o既唧

    回覆刪除
  2. 祝小朋友健康快樂!快高長大.

    回覆刪除
  3. 個蛋糕真係好靚..不過d味道就有點嚇親

    回覆刪除
  4. 蛋糕咁靚咁七彩,通常未必好食囉!

    回覆刪除
  5. 2兄妹差不多日子生日嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為妹妹係9月1日出世,一個月後擺滿月,即係10月,而10月係哥哥生日,所以一次過慶祝

      刪除
  6. 西冷配飯.......好似變左碟頭飯咁樣
    哩d蛋糕真係好靚,但.....全部都係色素同糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...碟頭飯呢個形容好正喎,wahaha
      個蛋糕好睇唔好食,好彩最後有個朱古力甜品

      刪除
  7. 咁多人,張大合照要standby左幾耐才影到呢?

    回覆刪除
  8. Outback都係我好鍾意嘅餐廳,特別係佢嘅prime rib同blooming onion,可惜多倫多最近都要揸1,5hrs車先去到,無計!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!要揸咁耐?附近冇D類似既餐廳呀?

      刪除
  9. 咁多人好開心呀!
    個生日蛋糕好靚好colorful呀!我反而好想試脆磨菇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一大班人開party真係好開心架
      個蘑菇做得麻麻,我覺得妳會做得好食過佢

      刪除
  10. 黑糖麵包,我都次次唔止食一條!

    回覆刪除
  11. 祝2位小朋友生日快樂, 身體健康! 個蛋糕係唔係好甜架, 我都係鍾意Chocolate Thunder :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,妳將來的BB一樣會健康快樂
      個蛋糕唔算甜的,更係比唔上chocolate Thunder 咁好食啦

      刪除
  12. 好多人呀!!!!!!真係開心,我都想成為其中一個!生日快樂呀MC!

    回覆刪除