2015年1月14日 星期三

在鐵塔上午餐

910(星期三)


巴黎是最多米蓮芝餐廳的一個地方,難得來到花都,好歹都要試一間

在雲雲餐廳之中,我揀了Alain Ducasse旗下的Le Jules Verne,因為它位於巴黎鐵塔二樓


兩、三個月前已在網上訂了中午12點,專程早點到在鐵塔附近拍照留念



低炒去影,感覺自已好渺

在訂位時已要求窗口位置


可遠望戰神公園及其他遠景 

女生的餐牌,男生的有價錢的...其實對我地來講冇分別的

先來香脆的芝麻脆條
香酥的pastry

amuse bouche  

 頭盤是溫泉蛋、雜菌、煙肉

老公的頭盤係鵝肝

主菜是慢煮牛面肉

嫩滑的多寶魚

濃郁的Chocolate Mousses
除Mousses外,還加入朱古力脆脆、果仁, 多重口感

還配以咖啡雪糕,滋味在心頭

另一個甜品是酸酸甜甜的蕪花果撻

餐後奉Petit Fours

不單止Petit Fours,還有綿花糖

仲有美味的Truffle

食完後還送上小禮物

而且還可經後門落鐵塔觀景層,居高臨下欣賞整個巴黎市區,免了排隊的時間



37 則留言:

  1. 睇賣相全部食物都好靚仔bor!!

    我好鍾意鐵塔,上到去係咁吹老公快D影完相就落返去,佢問"又話鍾意,點解咁趕住走?" 我話因為我上咗嚟就睇唔到,所以想快D落去再睇過,激C佢吖! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物味道OK,不過我覺得個景至靚:p

      上左去睇唔到?點解呀?太多人?

      刪除
  2. 好正呀, 搞到我都好想再去~~~~

    回覆刪除
  3. 一開始睇錯左個標題係在地鐵上午餐...hahaha...
    呢餐景靚環境靚食物靚,當然人都靚啦, 會唔會好貴??
    甜品全部都好中意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 地鐵午餐?咁我真係未試過喎:p
      哎呀,咪講呢D啦,個人係執過先post出來架,wahaha...
      其實以星級及個景,個價錢可以接受

      刪除
  4. 好浪漫呀~~ 好似樣樣都好好味咁啊! 咁呢餐幾錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今餐$25XX,依家D歐元咁抵,依家去仲更加平D tim

      刪除
  5. 巴黎鐵塔咁高, 有無腳震震呀.

    回覆刪除
  6. 好風光, 好美食.....好享受 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...返黎後又要努力工作才可以再享受lu

      刪除
  7. 哈哈,我仲以為真係係2樓!
    D野食賣相OK呀,不過我都覺得水準應該一般,可能通常都係咁卦 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係係鐵塔2樓架,hehe
      umum....都係既,食物唔係話十分驚喜個隻

      刪除
  8. 咁多甜品嘅!
    衣家上鐵塔入場費幾多呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個set個甜品得一個,但之後送的小甜點也不少
      唔知依家上去幾多次丫,不過真係好多人排隊買飛、排隊等上鐵塔

      刪除
  9. 免了排隊的時間>> 我覺得係用錢買咗排隊時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得冇錯,不過有時去旅行唔係太多時間,如果可用合埋的價錢來買時間,都OK既

      刪除
  10. 回覆
    1. 其實個set個甜品得一個,但之後送的小甜點也不少

      刪除
  11. 睇到心思思,好想去 :P

    回覆刪除
  12. 環境 & 食物都好掂呀, 最正係有咁多甜品 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個set個甜品得一個,但之後送的小甜點也不少

      刪除
  13. 幾精緻喎
    可惜我唔會再去巴黎:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呀?
      我當初都以為我唔鐘意巴黎,不過去完之後我仲想去呢,hehe

      刪除
  14. Oli:
    ~依間, 我去巴黎都有經過, 但無去入!! 個環境+食物, 真係無位可以彈啦!!
    ~我鐘意你依一日, 着個件衫!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢個景係最一流,令到D食物都好似好食好多咁
      妳咁勁既,咁看到我件衫

      刪除
  15. 靚景加美食 正到呢 ~ 暈呀 ^^

    回覆刪除
  16. 個景靚到吖,又咁好太陽
    甜品好多呀)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 個景真係無敵架,我去咗咁多日,日日都好好天,真係好感恩呢

      刪除
  17. 甜品值唔值得去食呢. 不過好LIKE 送既甜品. 唔食正餐有無得送~~~

    回覆刪除