2015年1月30日 星期五

Restoration

1119(星期三)


Soho有好多餐廳,可惜lunch time對我來講較遠又趕,雲咸街相對地近一些,而近年又冒起不少新食肆

今次拉了好友來試Restoration,位於一商廈,如果知地步就一點都不難找

小店佈置得如外國家庭般,感覺舒服
 

熱水用LC Mug,加分!

Set lunch$108$238價錢可接受,見到這menu困難症開始出現了,Stater有四、五款任選,Main也有十幾款,分別有三款牛扒、五六款主菜,三文治有也六七款之多,很難沒有一樣不合心意,還可加錢有side dish及甜品。唯一缺點是餐飲要加$20

頭盤我選了Watermelon and Tomato salad,很好奇西瓜也可以是沙律材料之一?原來西瓜加了橄欖樹、黑醋等起了化學作用,出乎之料的好食,還有火箭菜、青瓜、芝士等,食了這個沙律已半飽了 

朋友的Soup of the day是西椒湯?是用LC ramekins盛載,感覺份量不多,不過湯本身有不少料,還加了米飯,很飽肚呢


Philly Cheesesteak烘到略脆的麵包,塞滿了肉味香濃的牛扒肉、蘑菇及半溶的芝士,立即想鯨吞落肚


還配了一大堆薯條,要KO了這個午餐,真可以連晚餐也可省掉

可能主觀上我上魚類興趣不大,這個Blackened seared tuna肉質有點粗鞋,又沒味,似煲湯豬肉

雖然那吞了半份三文治已佔據我胃納九成位置,但甜品對我來講又以難抵抗。額外另加錢的甜品有RidiculousnessPean pie Key lime pie

Ridiculousness英文意思是滑稽、荒謬,很難想是什麼甜品,開估....原來是曲奇加雪糕再淋上一層朱古力醬,換成這個魔鬼的化身

滿載而歸的一餐

24 則留言:

  1. Oli:
    ~全都是午餐. 真係點食得晒?? 全部都美味!! 個watermelon and Tomato salad 我依邊啲餐廳,都興咁樣食!!
    ~最特別係用Lc 做餐具, 真係估唔到!!
    ~有無打包, 放工再食??

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都係午餐嚟,所以好難選擇
      我真係好少食到西瓜做沙律,因為西水咁多水
      有LC餐具好似食得開心D又特別好食D p:
      有打包呀?一來留咁耐唔好食,二來食呢餐飽到我lunch都冇食

      刪除
  2. 好勁呀食lunch都可以食到咁多, 我lunch只係食一個麵包, 怕肥啦!同埋次次食得飽少少都會中眼訓...hahaha..但個沙律,湯同甜品真係好鬼吸引!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係一星期出街食一、兩次咋,平時食生果,乳酪㗎咋

      刪除
  3. 果區真係好吸引, 但可惜對我黎講好遠, 放假我又瞓到鬼咁晏....

    回覆刪除
  4. 如果比我見到個甜品上枱嗰刻,我應該會忍唔住話真係有點ridiculous囉,因為好似簡單咗D,連焗曲奇個盤上嘅話,會令人覺得新鮮熱辣D嘛! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,不過冇連pan一齊去,但都好好食

      刪除
  5. 雖然睇見雪糕感覺好寒, 賣相好吸引!

    回覆刪除
  6. 真係好豐富,係咪真係連晚餐無食?哈哈......我唔信,嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 真㗎,夜晚食咗個橙當晚餐
      我冇妳咁大食ma,wahaha

      刪除
  7. 除咗個魚.........其他都好吸引呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到佢午餐幾好食,妳可以去試下

      刪除
  8. 用LC做餐具,洗碗工應該很難請 XDD

    回覆刪除
  9. 午餐 一份 Philly Cheesesteak 麵包 配 南瓜西椒湯, 我就夠了

    回覆刪除