2015年1月9日 星期五

對魚改觀

1127(星期四)


年頭與草草夾份買Entertainer Coupon,眨眼又到年尾,還剩下不少「買一送一」優惠,要趕快消滅它

今次約埋草草去「消滅」CVCHE


一個Open Kitchen,難怪一出電梯已傳出香香的龍蝦味,但又證明它抽風系統不夠強勁

沒有要求也安排了窗口位置.....可能當晚唔多客人關係

以為落完單後,有麵包供應,原來這間餐廳沒有的,真是少見

Sauteed Crab Cake with Tarragon Aioli

雖然切開雖看見一絲絲的蟹肉,但毫無鮮味可言,老公話可能買現成來煎的,真是唔出奇

原本叫Iberico Ham & Grilled Asparagus salad,但火腿沒有供應,後來換了同樣有咸香十足的西班牙肉腸,入口比火腿更加有質感

 蘑菇、沙律菜加了黑醋特別醒胃外,還撈上波蛋,更增添香氣

因為有2兩張Coupon,可以叫4個主菜,其中兩個是免費的,於是叫了前4個主菜

$398 Lobster Linguine,只有幾粒龍蝦肉,實在有點兒不值。幸而蝦肉結實彈身、闊條麵爽口,蝦龍醬汁味道似乎又是用現成貨,沒有自家淆製的鮮味

兩個大件的King Salmon,還有不少蔬菜,魚皮微焦香脆、厚厚的魚肉煎到剛熟,肉質細節很嫩滑,入口有一陣魚油充斥口腔,像充滿Omega 3

經過煎煮後Black Cod,釋放出魚油,令到白晳的魚肉好像准塗上一層潤膚霜,像似BB般嬌嫩

最後才上的Grilled Sea Bass,三種魚類中以它的油份最少,魚味也沒前兩者濃,故此有很大的對比,其實應該先食它,才食三文魚及鱈魚

其實我對魚類興趣一般,未試過一餐點三款主菜也是魚,但CVCHE無異是做得不錯

只有兩款興趣不大的甜品,最後去了XTC消滅剩餘的coupon

29 則留言:

  1. 魚我啱呀,仲好鍾意添呀! 年底前清唔清得哂coupons呀?

    我想問個king salmon本身有無覺佢比平時嘅三文魚重D咸鮮味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對魚一般,如果食西餐,多數都會食牛、羊、豬
      更係清唔晒啦,仲有好多coupon,不過依家已經冇用lu ><
      我覺得加工過的三文魚始終冇魚生既三文魚咁鮮味

      刪除
  2. 呢間餐廳主要食魚架? Salmon同black cod都好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得食海鮮多囉,不過牛都有得食既
      佢應該有lunch set,妳可以lunch time去試下喎

      刪除
  3. 之前都想試呢間, 因為佢係海鮮做主打, 岩晒我!聽朋友講佢地d生蠔都好ok, 如果就岩時間我都會去食啦!買一送一好扺喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個魚做得真係唔錯,我唔多食魚都覺得好食
      依家冇買一送一lu><

      刪除
  4. Oli:
    ~估唔到喎!! 無麵包, 少少前菜都無??
    ~有魚食, 我鐘意呀! 西人如果識整, 整出黎啲魚都好好味!!令你改埋觀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個晚好肚餓,去到冇麵包落肚真係幾失望架
      多數鬼老餐整魚唔太好食,估唔到佢又整得幾好喎

      刪除
  5. 今年會唔會再買entertainer呀?
    其實好似妳地咁有實體coupon, 用的意欲會大d呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇買啦,覺得都用唔晒,而且聽早講今年D餐廳都mama
      妳今年仲有冇呀?

      刪除
    2. 冇啦, 上年做得太差, 冇再俾人搵 :p

      刪除
  6. 回覆
    1. 清唔晒,仲淨仲好多,依家都冇用lu

      刪除
  7. 清哂未呀?要要幫口呀^^ (講笑咋)

    回覆刪除
    回覆
    1. 未啦,D coupon只係2014年內用,今年冇用lu
      想搵妳幫都唔得:p

      刪除
  8. 西餐冇麵包供應又真係少見

    回覆刪除
  9. 要幫口清貨嗎 ....?
    咁多靚嘢食, 一定有算數 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,不過已過晒期啦,只係在2014年才用得呢

      刪除
  10. 如有機會去...........都只會target魚嘅main~~~~

    回覆刪除
  11. 我鐘意black cod,依家好難食到做得好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一般,嫌佢太肥,但呢間又做得唔錯

      刪除
  12. 整體不錯O既, 不過冇買一送一的話,我諗我只會食LUNCH ^^"......

    回覆刪除