2015年1月23日 星期五

厚多士

1218(星期四)


早前與老友來食過茶木,今次與老公encore

熱珍珠奶茶一慣台式作風,奶味過重,甜度十足

酥炸豬扒肉燥飯較上次失了水準
 
今次呢個豬扒炸得唔夠脆化,肉薄又多肥膏

香辣牛肉麵估唔到幾夠辣度,牛肉入味又冇渣,手打麵就是我鐘意粗粗的、有韌度咬口

清清的魚湯浸時蔬,菜心也夠嫩綠

我個目標主角出場啦,就是芒果香草磚塊蜜糖吐司

食左一半已經好飽了
 
好利害...最後俾老公KO左

好彩早到,我地走時門口堆滿人潮

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 我仲想食佢其他甜品架,可惜個胃太細,食唔落

      刪除
  2. 個"目標主角"好似好正咁喎,睇嚟又香又脆,yummy!

    妳老公堅係"包底皇",勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係架,個主角最正,其實我仲想食其他甜品,可借食唔落冇叫到咋
      如果唔係我老公仲勁丫,wahaha

      刪除
  3. 俾老公KO左....真係厲害呀,真係唔會浪費,讚!!

    回覆刪除
  4. oli:
    ~依間茶木, 你再encore 去, 應該唔錯!! 我見好多西裝友排隊食!!
    ~個甜品, 真係重點推介, 但依啲甜品, 好快就飽, 但估唔到你老公都幾擦得

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都幾好食架,成日都有人排隊
      我仲想食佢其他甜品,可惜食唔落咋
      其實佢唔想嘥野,有時佢好飽都會清晒佢

      刪除
  5. 下次試下飲佢個生果茶丫, 我覺得幾好味!
    個厚多士好勁呀! 兩個都唔敢叫呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都想叫架,不過佢個日冇丫><
      搵日一齊去食厚多士丫

      刪除
  6. 有Thomas包底冇問題之至啦haha~

    回覆刪除
  7. 芒果香草磚塊蜜糖吐司,我剩食雪糕咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕與吐司一齊食好好食㗎

      刪除
    2. 我係咪好殘忍,唔俾雪糕與吐司在我口中結合?哈!

      刪除
  8. 我食完 香辣牛肉這類辣東西, 就最好再食番個甜品, 就可中和辣味啦

    回覆刪除
  9. 一間小店, 如此多人等位, 我好久沒見這情景了.

    回覆刪除
  10. 個甜品好正呀,我又想食!
    嘩,咁多人,好彩你早到

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳個邊有冇呢D㗎?香港人放工放得晏,好多時6點幾仲未滿客,但7點幾8點就開始多人

      刪除
  11. 回覆
    1. 係㗎,其實我想掃埋佢其他甜品㗎

      刪除
  12. 呢間有幾位朋友食過, 我都要搵日試下~

    回覆刪除