2015年3月2日 星期一

海鮮盛宴

130(星期五)


又來到香港仔隱世私房菜


門口有座炭爐燒,正準備我們當晚的菜式

就是用這個家庭式石油氣爐就可以煮到美味海鮮餐

海鮮是當晚重點,三大主角其中之一的大花蟹

鮮活響螺盞

近五近重的生猛大青斑

第一道是忌廉燒大帶子

粉絲才是精髓,味道雖擬似金寶忌廉湯,但經過炭爐燒後,傳出陣陣燒香

南瓜燴大花蟹、海蝦,蟹及蝦不用質疑其新鮮,但南瓜湯汁才是亮點,清甜南瓜結合了鮮甜的海鮮,每人至少渴下兩大碗,不愛湯的我也吃得津津有味

看似是普通的燒雞翼,燒到光澤焦香可口非常

漲卜卜飽滿,原來是釀了原隻蝦肉,味道與廣東雲吞

鮑魚炆豆腐五花腩

吸引大家的不是矜貴的鮑魚,而是草根的豆腐及五花腩,師傅經過炆燉多個小時後,五花腩已逼出肥油,入口即化美味甘香,同行的朋友無論男人或女人異口同聲也稱很浪漫呢

青斑兩食之蒜蓉清蒸,啖啖嫩滑細緻魚肉,魚皮滑溜富有膠質

相對蒜蓉,我更欣賞豉油薑蔥蒸,豉油恍如神仙水,帶出魚肉鮮香,鮮味特別出眾

鮮魷炒蜜糖豆,第一次食到超爽口的鮮魷魚

白灼響螺片,響片加上銀芽俱相重脆口爽嫩,加上自製的XO醬,配搭簡單已令人大快朵頤

不要以為這是普通的上湯浸菜芯,是用粥水來襯托的味道更清甜,而且更健康

沒有多餘配料的蝦膏炒飯,蝦膏融入飯粒中,每粒飯也被鹹鮮感染著,其香味真是令人難以忘懷

還有飯後甜品的腰果露,也是拍案叫絕,腰果露香濃順滑,加上軟熟的湯丸,令到口感更加豐富


最後以士多啤梨、火龍果堆彻成很有心思的生果併盤作為完美的句號

24 則留言:

  1. 連唔好湯品嘅妳都話個湯咁正,攪到我都好想試!

    連生果都擺得咁精緻,成個生日蛋糕咁,呢餐一定食得好滿足啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個湯真係正㗎。依家諗起都返尋味呢
      呢餐又飽又落足外,最重要係同一班好友食,好開心呢

      刪除
  2. 嘩~~樣樣都好正呀,腰果露好好味呀!!
    像家庭式既高級版海鮮大餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係樣樣都好正,我好少由頭食到尾的

      刪除
  3. 呢餐好吸引呀! 樣樣都好正~ 係咪好難book架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要識人而且要同埋我朋友去先有得食㗎,所以我地每次都係扯衫尾去食

      刪除
  4. 回覆
    1. 每人$500好似好抵,但我地十幾人加埋7xxx就好似唔多抵

      刪除
  5. 回覆
    1. 要識人而且要同埋我朋友去先有得食㗎,所以我地每次都係扯衫尾去食

      刪除
  6. 鮑魚炆豆腐五花腩.....這個菜式夠特別, 真係件豆腐會最入味 !
    流晒口水啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係鮑魚都冇豆腐咁好食,好快俾人清晒呢

      刪除
  7. 嘩、嘩、嘩,睇完好肚餓,仲狂吞口水

    回覆刪除
  8. 好正呀, 佢哋用家庭式石油氣爐都整得咁好味, 你都可以試吓喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 大廚好犀利,節單廚具就可以整到咁好食
      咪講笑啦,我拍馬屁都追唔上啦:p

      刪除
  9. 嘩 ..... 超級豐富美味啊 ! 睇見都流哂口水了 , 抺下嘴先 .

    回覆刪除
  10. 引死人啦!!其實我日日都經, 因為我係搭船返屋企, 可惜我記得你話佢只做熟客><

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳要搭船返屋企㗎?咁妳一定會經過啦,咁我下次有機會食叫埋妳啦

      刪除
  11. 呢餐唔平喇!我最鍾意食蟹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人$500,價錢算合理
      蟹我就一般,因為懶:p

      刪除
  12. Oli:
    ~依餐海鮮嘅烹調好特別!!好creative. 忌廉燒大帶子,有埋粉絲, 啲粉絲實好味啦!!
    ~依間私房菜, 係咪識人先食到, 平時不會接新客?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好有創意,有幾款菜式都未食過呢
      係朋友帶我地去架,一定要佢帶才可以食到咋

      刪除