2015年3月11日 星期三

牛肉自由權

116(星期六)


我鐘意食Pizza,經常與同事來灣仔的PE

其實漢堡也是我飛佛,反而樓上專食漢堡的Beef & Liberty,很多時過門而不入,今次可以同大胃仔一同來


餐廳走型格路線,兩邊落地大玻璃,令室內特別光猛

 
主打的漢堡,故店方對牛肉也特別講究,所有牛都是來至塔斯曼尼亞的農莊

漢堡與奶昔本是好朋友,但為免身上增加多餘脂肪,我還是選擇Lemonade來醒一醒胃、消化腸道,糖水是另附的,可視乎客人喜好加多減少,我很buy呢;後面是大胃仔的ice cuppacinno

點菜後很快送上,奪目豐富的色彩,頓時食慾大增

一客4隻的炸雞翼,似乎珍寶型號大大隻,香脆不油不乾,還帶點微辣的香口


芝士漢堡配酸青瓜及乳酪汁
 

Medium Rare的漢堡扒,肉質鬆軟 、但肉味未見突出,未能帶給我驚喜

有四款配菜可選擇下,炸薯條當然是首選,與我手指相約薯條,每條也金黃香脆, 我要用好大自制能力才可叫自己停口

另一款是柑桔火箭菜沙拉,這個火箭菜少了一種我討厭的苦澀味,配以蜜糖合桃、新鮮柑桔,是去油脂的好幫手

侍應哥哥即席淋上厚忌廉的暖曲奇

是美式曲奇的質感,軟身帶點煙韌,味道香濃又不太甜,與忌廉一起後,變成邪惡的魔鬼喔!

只可惜主角的漢堡毫不牽起我們興趣,相信有第二次的機會很微

27 則留言:

  1. 仲以為賣相好得好好味添~ 面對住粗薯條我一定會毫不留情地食晒佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左漢堡外,其實都好味架,當然薯條係最好味啦,hehe

      刪除
  2. 早陣子見電視介紹, 正打算去啊. 漢堡包, 以前荃灣同銅鑼灣有一間, 忘了名字, 最好食, 可惜執了笠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以去既,不過唔好食漢堡囉,其他野都唔錯
      我好鐘意食漢堡包架,可借呢間漢堡唔多好食

      刪除
  3. 似乎呢間岩唔食牛肉的我 XDDD

    回覆刪除
  4. 哎呀呀, 佢杯奶昔真係好好好味架!
    不過好agree佢其他野都好食, 反而burger超一般

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔明,佢主打漢堡,反而最唔好食,其他野反而有水準

      刪除
  5. Oli:
    ~lunch time 有burger 已經發達, 仲有一個充滿cream 嘅美式曲奇, 真是好perfect. 你食完依餐lunch , 返番office, 有無飯氣攻心!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜漢堡ma ma地,好彩有最後個曲奇作補償

      刪除
  6. 最中意D餐廳用天然光!就算唔食牛呢間都有好多嘢好食, 尤其甜品!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,佢個牛反而ma ma地,可以skip

      刪除
  7. 突然諗到其實下次返嚟可以揾妳食lunch,有妳帶住,梗有好嘢食嘅!:D

    又,我鍾意yam fries 多D,“感覺上”無咁邪悪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中、上環同灣仔lunch time真係好多選擇架,有好多間我都好想試
      薯條唔邪惡???

      刪除
  8. 回覆
    1. 好好味架,不過我相信都整都會好好味:)

      刪除
  9. 反而見到個 salad 好想食,可能近排食得太肥膩, 哈哈

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 大隻炸得又唔乾,仲有少少辣好惹味架

      刪除
  11. 個甜品真係好 evil...好飽... X)

    回覆刪除
  12. 要试下漢堡以外其他食物先

    回覆刪除