2015年8月7日 星期五

The Butchers Club

528(星期四)


一直很鐘情漢堡,豐富的肉汁、芝士、麵包是一個無敵鐵三角,但The Butchers Club在灣仔開了分店差不多一年,經大胃仔提議才知,當然舉腳贊好


新店坐位不多,所有都是高枱高櫈,真難為我這小矮人


一個偌大的Open kitchen,為何沒有傳來陣陣dry aged beef油香


只有簡單的Menu,沒有其他選擇?

原來要用手機掃瞄 QR code,才可連結看到其他選擇,看看價錢絕不是街坊價

只有罐裝汽水,沒有其他特別的選擇

雖然是burger,但不是用傳統的漢堡包,包身是類似法包的,硬中帶脆

雖然我只愛簡單的組合,這Wu Tang style特別在於有泡菜、拉差辣醬及炸蕃薯;入口的肉汁帶點微辣之餘,還有香脆口感,頗有點驚喜

The Hogtown在基本的材上,再加上手撕豬肉,肉食獸們一定歡喜

另加$20Duck fries肥大的炸薯角

水準雖不是強差人意,但以這個價錢,會給人期望更好的

10 則留言:

  1. 噢,用泡菜做 burger 的餡料,頗特別。
    但我會覺得味道怪怪的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我初初都唔係接受,不過還可以啦

      刪除
  2. 去Uptop Bistro食lunch啦, 個K Town burger又平又好食!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想去架,上次book可惜包場,唯有再搵個機會去

      刪除
  3. 我都鍾意burger,無論牛羊都啱,但奇怪地,我完全接受唔到豬肉作餡嘅burger, 聽(睇)到都驚! ^^" 不過有機會就會想試下加咗泡菜嘅burger係咩味!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意食牛漢堡多D,初初我都驚有泡菜既漢堡怪怪地,不過食落都ok

      刪除
  4. 真係有點貴,我手機沒有QR code,咁即係唔洗去

    回覆刪除
    回覆
    1. 即刻download個app咪得囉,不過真係偏貴了少少

      刪除