2013年9月5日 星期四

新居

暫時搬入黎先,返黎後先得閒裝修間屋
 
希望長住呢度,我唔再想搬啦

57 則留言:

  1. hello!
    我都唔想再搬,希望系度安享晚年

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲要慢慢研究我間屋:(

      刪除
    2. 我發現Google+ 同blogger系兩樣野,你要系blogger setting 加番追縱先得。

      刪除
    3. 其實呢,係咪我加了你地做朋友,你地發帖就會自動通知我...
      Google+我都唔知係咩...
      契B媽,我係夢媽 : )

      刪除
    4. 係丫,夢媽我地又做鄰居啦:)

      刪除
  2. Oli,芙芙黎打招呼啦!
    見返你真係好開心呀!希望大家都可以扎根啦!

    回覆刪除
  3. Hello! 我個度仲有排執呢

    回覆刪除
  4. Hi 我哋又做隣居喇����

    回覆刪除
  5. 你玩得開心D啦, 返嚟先算 ;)

    回覆刪除
  6. 我都唔想再搬喇~~立立亂呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲未摸清我間屋,我要慢慢研究下先:P

      刪除
  7. 再搬真係好慘呀~~ 祝你新居愉快~~!!

    回覆刪除
  8. 唔好再搬,好易走失架!

    回覆刪除
  9. HI OLI, 我搬左去呢度, 而家仲研究緊點搬屋, 希望唔洗再搬
    http://zizizizik.blogspot.hk/

    回覆刪除
  10. 真係唔慣,好多野攪唔掂.

    回覆刪除
  11. 好彩你唔洗G+先留到言, 好多BLOG都要呀. 因我已DELETE G+,唔想太煩.

    回覆刪除
  12. 其實我都搞唔清G+同個blog,好鬼煩...><

    回覆刪除
  13. hihi~你係咪未upload "返黎喇"果篇呀? 我喺我的閱讀清單有, 但click入黎話冇左

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我整錯日子,我打算聽日返才post的。所以依家擺咗去草稿個度

      刪除