2013年9月19日 星期四

中秋節快樂

 
又到中秋節,細個時就鐘意玩燈籠,現在就鐘意食月餅























我只食傳統的蓮蓉月餅,入口最完美就係蛋黃與蓮蓉比例各一

今年食過三款品牌月餅

























美心是公司送的,美心的蛋黃質素無可置疑,鹹香漏油,但白蓮蓉就像泥膠一樣














食友勁選大師姐,所以價錢較貴,也要買一盒試下,每個也焗到黃金














蓮蓉香滑,加了欖仁更有口感,但鹹蛋黃就不及美心的








米芝連國金軒也出名白蓮蓉月餅,高貴的錦盒包裝,賣相已勝一籌
 

冇乜色水既?好似有焗過咁




可能我了太大期望,盛讚他的時候,我就覺得過份吹噓;蛋黃乾乾的,蓮蓉也不夠香甜

祝大家中秋節快樂,人月兩團圓


58 則留言:

  1. 我今年仲未食過蓮蓉月餅呀...你地兩個人食唔食得晒呀?
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月快樂:)
      更係食唔晒啦,分左D俾爸媽同細妹

      刪除
  2. 祝妳同家人仲有契B:中秋節快樂呀!

    回覆刪除
  3. 月餅我就麻麻地,每都係食少少應下節~~中秋節快樂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意食架,不過怕肥,都只係食少少:P
      追月快樂:)

      刪除
  4. 我反而唔食傳統月餅
    今年只食左奶黃同冰皮

    回覆刪除
  5. 你搬得好快手呀)))))) 中秋節快樂!

    回覆刪除
  6. 美心月餅都是較有水準些....
    其他都有些是名過其實....

    回覆刪除
  7. 美心傳統月餅唔錯架,我唔係咁喜歡新潮月餅,其實只可以當甜品食.

    回覆刪除
  8. 中秋節快樂!! 蓮蓉似泥膠咁得人驚既

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月快樂:)
      我真係覺得佢好膠好黐

      刪除
  9. 中秋節快樂,不過可惜我吾中意食月餅

    回覆刪除
  10. 中秋節愉快!不過,我自細都唔食月餅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月快樂:)
      細個都唔食架?

      刪除
    2. Olivian, 自細已經唔鍾意食. 因為覺得好甜同我唔食蓮蓉

      刪除
  11. 中秋節愉快!不過,我自細都唔食月餅!

    回覆刪除
  12. 中秋節快樂!
    下年試下大同,我未食過一隻月餅好得過佢!hehe..

    回覆刪除
  13. Oli你咁快搬好,模版好靚!
    3款我試過美心,都唔錯。大C姐似乎唔錯色水靚同有欖仁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我心急ma,我仲慢慢摸索緊個新blog
      大C姐真係不錯架,下年試下

      刪除
  14. 追月快樂!! 頭先click唔入妳個blog, 先知妳改左link, 不過依度好記好多, 早d改好!

    回覆刪除
  15. 原來改咗名!如果月餅好似子薑皮旦酥可以"勁薑"嘅話,我就會鍾意傳統月餅多D囉,hehe!
    追月快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳可以自家整個子薑皮蛋月餅ma..haha

      刪除
    2. 如果我有咁勁,老公就唔洗立志退休後去學烹飪啦! ;Q

      刪除
  16. 呵呵第一張圖好靚啊..
    哈,美心的蛋黃係靚,白蓮蓉因為話要健康,而家油少左,就好乾
    以前好鐘意食九龍酒店的月餅仔,同埋同事送的潮洲酥皮月餅...
    半島酒店的月餅仔都唔錯

    回覆刪除
  17. blogspot可以改URL?

    haitang

    回覆刪除