2013年9月25日 星期三

Wooloomooloo

8月9日(星期五)

雖然7月已過,但繼續密密食生日飯,因為8月、9月份超多人生日

知道好姊妹Joan係牛魔王,佢生日更係要搵間好扒房同佢撐下枱腳

The One呢間Wooloomooloo比起其餘分店,Grand好多、景亦靚好多,但價錢就差唔多


以前要早一個月才可以訂到窗口位,現在隔了兩個星來訂就可安排到

而且今次個位置仲正,可望到維港兩岸

微暖微脆的麵包,水準算ok,我唔想浪費有限的配額;但有大把qutoa的老友,毫不客氣地吃了一整個

頭盤是Crab Cake


蟹肉成份多,又不易散開,可以食到一絲絲鮮味的蟹肉,點上甜中帶微酸的蛋黃醬更增加好吃度,還有我喜愛的coleslaw

200日榖飼及經過23個星期的Rib EyeMedium程度剛好。切開呈粉嫩,肉汁被肉纖維緊緊鎖住,當咬下時肉汁才滲入口腔,肉質又嫩滑無比

還配上蘑菇汁、胡椒汁、紅酒汁及肉汁,我還最鐘意是點英戒同吃

Side dish要了Wild Mushrooms

每次只要有Lyonnaise Potatoes,也是我首選,製法非常簡單,只有洋蔥、香茜及薯仔炒埋一兜

我已早有準備,安排餐廳寫上生日快樂字句,但估唔到是寫上Gelato...焦糖還是我最愛的

Happy Birthday


還有Raspberry Napoleon,新鮮的Raspberry數量不少,但酥皮不夠脆化,相信主要原因是層次不夠,不做到鬆化效果


原來生日會送一張即影即有,不過好樣幾十年前的懷舊照

42 則留言:

  1. crab cake好吸引呀! 我都好鍾意食牛呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同妳好夾呢,鐘意食牛又鐘意食辣:)

      刪除
  2. 我記得呢間wooloo mooloo, 個名有少少唔同一叫wooloo mooloo prime, 佢個景真係無敵!做你姊妹好幸福耶, 一個月前已book定!by the way...焦糖都係我最愛呢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實做我朋友係唔錯架,我會好真心對佢架,哈哈
      yeah!我都係最愛焦糖

      刪除
  3. 呢間真係唔錯,外面夜景一流.

    回覆刪除
  4. the crab cake is so attractive
    too bad i dont' eat chives, so i have to pass on the crab cakes in many restaurants

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都麻麻,不過配落蟹餅,又幾香呢

      刪除
  5. WA~個景好靚~生日飯又多一個選擇呀~

    回覆刪除
  6. 好正的生日餐,蟹餅好吸引

    回覆刪除
  7. 估不到這間有Crab Cake,同欣圖軒比如何?


    haitang

    回覆刪除
    回覆
    1. 欣圖軒食中菜,好難比較喎

      刪除
    2. 只比較個crab cake ^^

      刪除
    3. 欣圖軒只飲過茶咋,冇試過去蟹餅呢

      刪除
  8. 如果紅苺可以變茫果就perfect啦! Btw, 你同朋友仔個樣好後生呀!
    印象中呢間你&甜魔媽媽都有介紹過,睇嚟要加入個必吃清單到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾我都鐘意食芒果,尋日去左Mango Tree,佢個芒果雪糕好好食
      唉...張相影得唔清楚咋@@

      刪除
    2. Mango Tree >< 貴貴貴

      haitang

      刪除
    3. 尋日再食,冇以前咁貴,不過始終有泰國咁平咁好食

      刪除
    4. 如果有香港嘅味道,我都心滿意足啦! Mango Tree 都有興趣試試! 香港隨便入間泰XX都好鬼好味!

      刪除
    5. 我鐘意食泰菜,反而係香港好少食呢
      因為係泰國食又平又好食

      刪除
  9. 嘩,呢間野食晚飯都唔平喎。不過最緊要係好食。
    服務都唔錯,竟然可以好似Amigo咁有即影即有,佢有冇check妳地身份證架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得咁多間wooloomooloo,呢間最好
      我冇去過Amigo ar,佢仲未係我onlist之中:p
      點解check我地身份證呀?

      刪除
    2. CHECK 下係咪真係堅生日囉!

      刪除
  10. 一入嚟又有好嘢食 :) 香港嘅夜境真係最靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港夜境真係好靚...不過我唔鐘意香港

      刪除
  11. 食物同環境都好好, 幫埋即影即有相, 好好服務, 雖然不夠精美.

    回覆刪除
  12. 呢個餐廳個view真係好正,d野食又吸引~~ 紀念日慶祝真係冇得彈~~!

    回覆刪除
  13. 個crabcake好得呀...我又要!

    回覆刪除