2013年9月21日 星期六

Spade by Lassana

729(星期一)

同老公去波鞋街買波鞋,順便出街食飯

好耐有冇行經附近,原來家樂地庫開了好幾間食肆

我個target就係佢Spade by Lassana,是一間輕食+甜品的人氣小店

餐廳內有好多五顏六色的霓紅燈,令到相的效果色差少少

自家製的法式雪糕

聽說蛋糕餅食也是自家製的

炒雪糕也是小店主打

每款三文治加錢就有湯、餐飲及雪糕,而價錢就要視乎你加幾多款,要晒三種就最抵,我就加左湯及餐款

忌廉蘑菇湯十分真材實料,沒有溜溜的忌廉,而是有滿口蘑菇茸,侍應哥哥說是自製出品,不是現成罐頭貨式

餐飲要了熱情果茶,熱熱的,飲落蠻舒服

三文魚法式墨汁包,坦白講墨汁味真係食唔出,但就熱烘烘得外脆內軟,而三文魚分量亦多,再伴以新鮮的沙律菜,對女生來說絕對健康兼飽肚

碎蛋沙律三文魚牛角包,爆滿的饀料,一口一定食唔晒,唯有要open sandwich

其實我已被兩份三文治KO了,但又忍不住主打的Lassana Toast 整緊我地的白雪與巫婆

原來size好大的,兩大球一白一啡雪糕就代表公司與巫婆

厚厚的多士是丹麥包,沒有牛油香,又不夠鬆化,而沾滿了朱古力醬,過份甜膩感

中間挖空的,是烘了超脆的麵包粒,對我來講當然是ok,但相信有不少人會嫌過燶的

實在消滅不了

總體而言不過不失,但如要與同類餐廳選擇的話,我會揀的Holly Brown

好耐冇食麵包這重澱粉的當晚餐,食完整晚個胃唔舒服

年紀大,晚餐盡量避免食這難消化的東西

18 則留言:

  1. 咦, 原來佢出左burger set? 唉, 好想食雪糕

    回覆刪除
  2. 兩份三文治賣相都好正,但我比較鍾情碎蛋+三文魚牛角包,好似豐富D嘛! ---> 其實係個人貪心想咩都有囉!
    要小心飲食,保持健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個三文治唔錯,我覺得好食過佢主打的甜品tim
      thx ar,有心啦:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 本來三文治都鐘意食,不過食得多好唔C服,要食D雪糕解滯一下:P

      刪除
  4. 超級好介紹,我呢排都唸住出去掃波鞋,到時我一定會試!
    點呀,你果頭大唔大風呀?我住果度橫風橫雨,能見度係零!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個度大風又大雨,希望聽日唔駛返工啦

      刪除
  5. 我就食唔到咁甜膩食物.

    回覆刪除
  6. 麵包同甜品都好正~~ 有機會行過旺角要去睇吓~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐘意食麵包、甜品應該都會鐘意佢

      刪除
  7. 個甜品好勁呀!!! 點叫輕食呀? 哈哈~

    回覆刪除