2013年9月15日 星期日

返黎啦

去左16日,今日終於返黎啦

心情又係好矛盾,開心就係可以見番我個仔,我每日都用cam「監視」佢,睇下佢有冇曳曳。而且每日都有人會影相俾我,一解我相思之苦
 


















唔開心就係假期結束,又要努力工作,儲錢下個南法trip

講番今個trip,日日都好好太陽,曬都成隻狗仔咁




















因為太熱,所以幾乎日日食雪糕,而且平靚正,十幾蚊兩大球,唔食對自己唔住



















又隔日食pizza,食左我平時一年的pizza













雖然冇乜買野,但都駛左唔少錢,因為我地由一個城市到另一個城市的巴士費幾貴,我覺得仲貴過其他歐洲搭火車。但係通訊網路就比其他歐洲地區好,好多地方都有free wifi,我可以隨時報告我行蹤

去了四個國家,佢地都有好多流浪貓,遲D post出黎大家睇
















第一站先去斯洛文尼亞的首都Ljubljana同Bled
















https://www.facebook.com/szewai.lo/media_set?set=a.10151892015821514.743751513&type=3


第二日去斯洛文尼亞海邊城市Piran,是意大利人好鐘意去的渡假勝地

















 
https://www.facebook.com/szewai.lo/media_set?set=a.10151892667211514&type=1


其餘三個國家,我慢慢將舊blog搬晒過來後,才post俾大家睇

50 則留言:

  1. 返嚟就好喇!我同契B都好掛住妳架!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi,我都好掛住妳地。
      我搞點個新blog,再探妳地

      刪除
  2. 返嚟哪 ,好掛住妳呀 ^^ 好玩嘛 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi,好好玩丫
      我搞掂個blog,再探妳

      刪除
  3. 哎吔!我唔識去o個邊山影落去Piran

    回覆刪除
  4. 做咩呀契b唔見一排好似肥喎.
    斯洛文尼亞好靚, 等睇你旅遊見聞.
    舊blog 好煩, 搬唔掂呀我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返到黎都覺得佢好似肥左
      我仲未搬個舊blog,但我已叫左老公研究下

      刪除
  5. 我都好掛住妳....和妳嗰 blog !
    返來了....就有好風景相看...!
    (9月搬了新平台, 我都有寫 blog, 妳可看到嗎?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住你地
      我睇唔到你個blog ar :(

      刪除
  6. 歡迎回來呀!相片好靚呀!

    回覆刪除
  7. 歡迎回來呀!相片好靚呀!

    回覆刪除
  8. 你終於返嚟喇))))) 掛屎我呀!!! 有曬到黑媽媽呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好掛住妳地丫,食到肥晒、曬到黑晒...@@

      刪除
  9. 契b 16日見唔到你一定好掛住你,快d同佢玩多d啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一住到屋佢好似唔認得我地,好彩過左一陣冇事咋

      刪除
  10. 契B係咪掛住你哋而便咗大頭仔,定係肥咗?!Gelato又平又大杯,正呀!返嚟嘆下再慢慢執新屋啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返到黎真係覺得佢肥左丫,都好彩,冇因為掛住我而唔肯食:P
      哎呀,新屋真係好難搞

      刪除
  11. 返來就真係好啦!日日食雪糕呀!仲有食左d咩野呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. welcome ar,仲有食左好多pizza同Mussal

      刪除
  12. Welcome back!! 日日食雪糕, 有冇肥到呀? 哈哈~
    D風景好靚呀!

    回覆刪除
  13. 你去旅行D風景好靚,好吸引!

    回覆刪除
  14. 終於搵到你啦!好掛住你呢!!!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 個度超多貓,遲D post出本,妳新blog寫咗嘢未呀?

      刪除
  16. 去東歐最好就系食雪榚,又平又好味。

    回覆刪除
  17. 歡迎回來呢 ! 相片好靚呀 !!! 等你遊記呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我懶寫遊記:p
      只post相算了

      刪除
  18. 嘩你真係去左, 天氣好好咁喎, 我上次九月去, 已經凍了
    等睇遊記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,更係真啦,仲去了妳介紹的餐廳tim
      除了有日去Mostar有落雨外,日日都曬到爆

      刪除
  19. 契B仍然圓波波 :) 一定過咗個唔錯嘅假期 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲肥仔咗,佢阿婆阿公一定超錫佢

      刪除
  20. Welcome back!!哩個地區我都好想去呀,要儲錢先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx ar^_^
      其實個邊特價唔貴,好多仲平過香港,今次用得最多係交通費

      刪除
  21. 看來你好滿意個悠閒假期喎,陽光與美食!唔得閒寫遊記,齋post相片都得架.呵,藍天白雲深海小屋,仲有海鮮美酒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔悠閒啦,仲攰過返工,不過日日都好充實:)

      刪除
  22. 係咪唔寫得返呢?
    不過快啲寫BLOG喇,唔該!

    回覆刪除