2014年3月26日 星期三

峇里四天遊

第一次踏足峇里,估唔到佢有個咁先進的機場

原來呢個機場是01年開始重建,舊年才叫做完工,不過現在有部份還未拆圍板

峇里有4、5個香港咁大,我地得4日時間,實在玩唔晒,而且冇乜公共交通工具,遊客基本是用的士代步
 
每次出入打的唔化算,我地就租左兩日車連司機,車我地週圍去
 
峇里好有幾個梯田,我地去了較遠又較大的Jaliluwih梯田,由我地酒店出發,車程要2個半鐘


第一次咁近距離接觸農田,司車哥哥話呢一大片農田都係種紅米

 
來到有三百多年歷史,屬於世界遺產之一的水神廟,建於海拔千多呎的湖上

是日天色麻麻,仲落起大雨

 
剛巧遇到祭祀儀式


行經一片大草皮後,就去到情人崖


 
傳說有對情人因為屋企人反對,就係度跳崖殉情,所以呢度叫情人崖

又高又大浪,跳落去九死一生啦

原來峇里有唔少懸崖,Pura Uluwatu又建於懸崖上


當地人話Pura Uluwatu好多馬騮,但我覺得城門水塘仲多啦


 烏布皇宮係我見過最細的皇宮,而且好多地方唔俾入,好彩佢隔離就係遊客購物熱點,我寧願行街多過佢
 
至於食方面,4日3夜唔係食左好多餐咋
 
落機第一餐就去左金巴籣睇日落食海鮮


好驚喜,遇到有對西人行印尼式婚禮

話明遊客區,呢餐當然"略"遊客啦
 
黎到峇里一定不會錯過髒鴨子

 
真係養左唔少鴨仔...wuwu,唔係食左佢地呀?

水準都唔錯喎,兩個人食左大約港紙二百零蚊


 
呢間係司車哥哥介紹的...初時擔心好貴
 
看圖揀食物,唔識印尼文都唔怕

 
仲有碟炒麵,埋單百幾蚊左右,好抵丫
 
睇過Backpacker,台灣人都推介佢

環境唔錯架

 
串燒同炒飯都好好味,食到超超飽
 
上機前係機場食個lunch,又唔貴又幾好食喎
 
呢個trip後,我愛上食印尼菜,有機會一定會再來
 

44 則留言:

  1. 本來想問香港印尼菜係唔係好食D,不過睇到最後就有咗答案lu!
    個崖真係又高又危險,睇相相都可以想像到企埋去都會見腳軟呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對印尼菜一般,所以好少係香港食,不過係個邊食完之後,鐘意左食,遲D係香港發掘D好食印尼餐廳
      係懸崖望落去真係驚驚地架

      刪除
  2. 冇錯, 我本來上年都plan 過, 連租車都問過價, 但是都係覺得很貴

    我有一個地方係好想去, 不過依家唸住跟团hahahaha......應該會平d

    回覆刪除
    回覆
    1. 租車又唔貴喎,45美金租10個鐘連司車,其實唔算貴啦
      想跟團去邊呀?

      刪除
  3. 風景靚, 食物賣想都好掂, 你呢個峇理之旅實好開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 開心架,可借太少時間,如果留多兩日就更開心:p

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都估唔到峇里風景咁正,有機會會再去多次

      刪除
  5. 喺峇里食野都幾平喎! 我以為你會喺resort hea足幾日添~ 同埋以為只得陽光海灘, 原來都有唔同景點喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度消費仲平過泰國,最貴個餐海鮮都係5百幾蚊港紙
      我都估唔到峇里D景點幾靚,可借只有幾日玩唔駛,有機會再去多次

      刪除
  6. Oli個情人崖故事咁淒美比妳加句跳落去九死一生啦即時笑爆haha~~

    回覆刪除
  7. 你嘅時間真好............可以碰啱綠柔柔嘅大梯田.........好靚...........而且就算旅客區.........消費都好抵喎...........難得d嘢又好食鴉嘛~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地d野食又平又好食,佢d消費仲平過泰國
      可惜時間唔多,唔可以周圍食

      刪除
  8. 其實係邊度? 我都好想去呀!
    D 食物好似好正,如有機會去問下你意見先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 峇里係印尼,有機會同老公再去動蜜月啦,hehe

      刪除
  9. 回覆
    1. 份量真係唔少,而且又平,好抵食

      刪除
  10. Oli:
    ~個司機連車, 係兩日內, 都帶咗你哋去幾多地方. 峇里啲景色, 有山有水, 都唔錯!!
    ~有無買啲香料返香港?? 整餐印里餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非打的,如果唔租車都幾麻煩,因為地方大,又冇乜公眾交通工具
      其實峇里仲有好多景色,可能得幾日時間唔夠,我會再想去架
      買左少少啦,打算整黃薑飯、印尼炒飯

      刪除
  11. 咁想食印尼菜時咪要去印尼餐廳頂吓癮先囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳個邊多唔多印尼餐廳呀?

      刪除
    2. 係唐人街馬拉餐多,印尼餐就好似無

      刪除
  12. 我都未見過梯田,都幾靚,有雞會去先問你 羅料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個梯田又大又翠綠,身處當中感覺真係好正架

      刪除
  13. 回覆
    1. 我都係第一次睇咁大個梯田,真係好驚喜

      刪除
  14. 你會唔會逐日慢慢post出來嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇妳描述得咁好、又懶,唔會lu :p

      刪除
  15. 小心愛上峇里呀,峇里有種感覺是泰國比唔到的!!
    多人去一齊玩激流仲爽呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,兩唔同感覺,不過我暫時愛泰多D :p
      妳有去玩激流呀?

      刪除
  16. 峇里真係好合適度假, 見你無乜食海鮮, 係咪比較少呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個度都有唔少海鮮,我只食左一餐咋,因為我麻麻地海鮮

      刪除
  17. 我都未去過 峇里 風景好靚呀

    回覆刪除
  18. 印尼菜都OK WO,我想食黃薑飯呀

    回覆刪除