2014年3月3日 星期一

姊妹Lunch

125(星期六)


一個大好的星期六,相約好姊妹們食個lunch

見到食友話中環Habituweekend brunch,分兩個時段11:001:452:004:00,我地就揀第二輪brunch變了late lunch



全個menu都可任點任食all u can eat還包一杯檸檬特飲或橙汁,如要咖啡或茶,可加多$20


我的檸檬特飲酸酸的先來醒一醒胃,姊妹怕酸要了現成來貨的橙汁


湯及沙律,前者有兩款可供選擇,後者有三款

龍蝦湯味道ok,不排除是罐頭貨式,不過係超市買的龍蝦湯比其他罐頭湯貴,算是落重本

 
 
簡單的沙律當然冇難度可言,呢個係合桃青蘋果沙律

 
麵包類也有56款之多

反叮的Scone & Muffin,反叮後質感淋淋的,點解佢唔用焗爐烘熱呢,熱熱脆脆的外層會好食好多...Scone隔離半溶的cream仲得人驚


最期待的蛋類,也是任選配搭

我當然首選最愛的Benedict


我太好彩了....蛋黃不夠流心,而姊妹們的就像血流如注


香腸三文魚奄烈


各款意粉及各種醬汁,可按自己喜好任意配搭
 
蕃茄香辣linguine


煙三文魚刁草


拿破崙寬條麵


它的醬汁好明顯是現成貨,不過上枱是夠熱辣,而意粉的質感也很咬牙,絕不馬虎

甜品只要了焦糖香蕉布甸


最後生果併盤作飯後果


加埋一每人$150,食物至於好突出,以這個價錢食得飽飽(飽到我連晚餐都冇食),也是傾計的好地方,所以也值得再來

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實係抵食架,我仲一餐當兩餐tim :p

      刪除
  2. 呢個價錢好抵喎... 就算食得唔多, 當食個lunch, 可以坐咁耐都OK啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係抵食架,不過平日冇,只係星期六日先有呢

      刪除
  3. 咁嘅價錢算ok啦,就算全用現成貨。

    回覆刪除
  4. Oli妳好阿Q精神呢!龍蝦湯比其他罐頭湯貴就接受咗個罐頭湯值得學習^0^

    回覆刪除
  5. 好抵呀~~食飽飽一定去濕平啦^^

    回覆刪除
  6. $150任點任食算係咁啦.

    回覆刪除
  7. 我好心急,一定會揀第一輪嚟食 ;)
    食咁小甜品嘅,留肚去下場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要就朋友,所以食第二場當tea囉
      因為甜品唔好食,所以費時嘥qutoa

      刪除
  8. Oli:
    ~有得all you can eat brunch, 又幾好, 你早排咁渴求食 Egg Benedict, 你可以食返夠本!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好好記醒喎,記得我好想食benedict,不過我呢個麻麻地咋

      刪除
  9. 好多時聚會真是不在乎食咩,大家七嘴八舌,支支乍乍一番都好開心,可能這就是中國人喜歡的熱鬧吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其是成班女仔,be li ba la好鬼開心呢
      有時掛住講,都唔記得食左D乜

      刪除
  10. 呢個價錢 OK 喎, 不過唔夠時間傾偈 XP

    回覆刪除
  11. 我一睇你個標題仲以爲有人結婚,姊妹團食個晏添。
    呢個價錢好掂喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D姊妹基本上已結晒婚lu,不過有兩三個仲未有,我都希望快D飲到佢地個餐
      雖然水準好一般,但$150任食都抵既

      刪除
  12. 好抵食wo,個Benedict 又幾靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 可借我食個果benedict麻麻地,另外朋友食個兩果又唔錯喎

      刪除
  13. 好抵呀, 食2個egg benedicts已經回本有突啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,而且佢D意粉都唔錯,可惜D甜品就唔得囉

      刪除