2014年12月12日 星期五

賣廣告

自細就鐘意發白日夢,近日小妹與老友發創業夢,小試牛刀在Facebook合資開了一小店---
 
 
搜羅各國文具、家品、飾物....源源不絕,盡力滿足各類粉絲需要
 
小店還在試業當中,各方面還未盡完善,請各位多多包涵
 
如有不善的地方,可提出寶貴意見,我地會盡力做會到最好
 
請大家多多支持,得閒Click入去行下啦
 
 
 
 
 

31 則留言:

  1. support!d野好靚!我都好中意網購!會唔會有多D唔同形狀既咕臣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持^_^
      都會㗎,我地慢慢搜羅中

      刪除
  2. 恭喜晒做老闆娘!! 祝生意興隆!

    回覆刪除
  3. Oli:
    ~即刻like咗!!
    ~恭喜晒, 達成小時候的小夢想!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持^_^
      其實我小時夢想係開雪糕店:p

      刪除
  4. liked左, 用埋FHY, 甜魔會, 同MC page like添!
    不過個page唔知點解好難search, 似乎俾facebook焗落廣告

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持^_^
      我地都考慮緊買唔買廣告

      刪除
  5. 靚靚靚!雀仔個d比較like!

    回覆刪除
  6. 十卜十卜,我可以幫手畫公仔架 :P

    回覆刪除
  7. 掛錶, cushion套....好好吸引! 祝成功!

    回覆刪除
  8. congrats............努力呀!............祝生意興隆!

    回覆刪除