2014年12月29日 星期一

Merry Christmas

今年聖誕開了三個Party
 
平安夜一班貓友來我家

 
一早起身準備平安夜大餐

還有豐富的甜品

最開心環節,當然是抽禮物時間啦
 
我地好環保,話明唔準買禮物,只可以係屋企攞D冇用既野來抽,咁當然係未用過先得啦
 
到Boxing Day,一班食友來我家打邊爐
 
是晚連埋四位小朋友,一共有19人,好不熱鬧呢 

 
 大家唔好客氣,開動啦

一班甜魔就一定唔少得飯後甜品,Maggie專登煲的白果腐糖水,好滋潤打完邊爐就岩晒
 
12月27日到KC Studio明廚教室
 
 開爬地又點少得零食,所以我留肚專登冇食lunch

我地每人都要預備一道菜,大家落力地準備

連小廚神蔚藍都有份幫手

當晚的美味菜式,其中燒肉係我整架

娛興環節是明廚主理人簽名大會

飲飽食醉又到抽禮物時間

用咩方法抽好呢,Susan就諗到晝鬼腳

這班朋友識了十年,學KC話齋大家各自地成長,但大家感情也沒變
 

26 則留言:

  1. 嘩~~~好開心呀,日日都係食食食.....
    你整舊燒肉好靚,好多肉汁,一定好過出街食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我覺得呢排食到肥左tim><
      舊肉其實超整,係人都會整到架

      刪除
  2. 好開心呀! 開左三個party, 好熱鬧呢~
    契B同細B冇亮相既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左三個party食到肥左啦><
      人多佢地兩個有D驚,可能有壓力,第二日就病左啦

      刪除
  3. Oli:
    ~一年三日都有party 去. 好好玩呀!
    ~我發覺你開party 整啲野食, 都好得!! 全是Le creuset. 見到都好開心!!
    ~聖誕, 最開心係人人都有禮物, 笑得更開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 一連三個爬地其實都幾攰架呢
      雖然用LC係開心,但到洗碗個時,都幾係野,見到咁多碗碗碟碟就唔掉晒佢:p
      其實收到禮物係其次,最開心係抽禮物個時,大家又講又笑,真係冇價呢

      刪除
  4. 辛苦晒Oli同Thomas喇玩得又食得媽happy

    回覆刪除
    回覆
    1. 同妳地玩得咁開心,點會辛苦呢:)

      刪除
  5. 好多野食呀!個隻大碗的公仔,係你畫嘅嗎?

    回覆刪除
  6. o係屋企攞D冇用既野來抽..呢個要讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔想嘥錢,又可環保,一舉兩得!

      刪除
  7. 節日雖然是食食食,但成班朋友見見面,聚聚舊也是很開心的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,食都是其次,最重要係同一班朋友過得開開心心

      刪除
  8. 有得食有得玩, 一大班朋友聚埋一齊嘻嘻哈哈真係好開心架
    個碗個公仔畫得好似你 hehe

    回覆刪除
  9. 嘩好多美食呀~~一大班朋友聚埋一齊嘻嘻哈哈最開心呀:)))))

    回覆刪除
  10. 燒肉好正呀,幾時又再約試你地既手勢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定有機會既,不過就遲D等兩B好番先

      刪除
  11. 初時見到"貓友"二字,我以為係飲醉酒爬地,原來係真正嘅愛貓之人!

    Oli真係超煮得,連糯米飯都有齊兩種!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳去完旅行啦?
      哈哈,佢地好飲得應該唔會"貓"呢
      其實糯米飯超易架,妳都會識整架

      刪除