2014年12月31日 星期三

聖誕午餐

1213(星期六)


原本約好姊妹Gloria提早慶祝聖誕,當日打算由朝行到晚,點知老公個邊提早做節,臨時唯有只改食中午,真是不好意思呢

Pottinger Hotel是開張不久的精品酒店


名乎其實就在砵甸乍街又名在石板街隔離

步入酒店像進入時光隧道,上世紀英倫情懷湧現眼前
 

而酒店餐廳Gradini一邊是酒吧

再內進才是用餐區,以綠色、白色作主調,簡約、優雅、柔和的英倫風格,令人舒舒適適的享受用餐的時間


Set Lunch只適用於星期一至五,而星期六或公眾假期只有a la  carte,但餐牌的選擇不算多

送上麵包藍,麵包條夠香脆、充滿香氣的橄欖百吉及暖暖的粿麥包

並附上新鮮乾蕃茄醬及松露醬作點綴,令麵包更錦上添花

除了洋蔥湯外,Porcini Cappuccino也是我次選,牛肝箘沒有松露菌的霸道,它有種獨有的泥土氣息,散發出一種怡人的幽香;忌廉打成氣泡如絲般細滑,湯身濃稠creamy,在這嚴冬加添暖意

朋友的Minestrone看似普普通通的意大利雜菜湯,渴一口甜美豐富

原本想要一個大蝦意大利飯,但侍應哥哥推介off menuRed Prawn Ristto。用龍蝦及紅蝦熬湯來煮,橙紅紅色誘人,每口也甘香細膩;而米粒整得咬口非常,在香港很少吃得到這水準,埋單才知這個ristto索價$428

Spaghetti vongloe將白酒、羅勒及蜆肉鮮汁釋放出來,與意粉溶為一體,滲透了每條彈牙的意粉裡。唯美中不足是,不是原殼大蜆,而是去殼的蜆肉,感覺有點不夠大體

它的甜品選擇也不多

做法簡單的Apple Tart配雲尼拿雪糕,一凍一熱換來冰火強烈滋味,連好友也要瓜分我半份呢

可算是難食的Panna Cotta,奶凍應該是慾墮般幼滑,但它質感較實像布甸般,而且最至命的是很濃烈的杏仁味,我真是接受不來

只食了半份Apple Tart對我來講點夠喉,再加一客Gelato,薑味濃郁又有薑粒的薑汁雪糕、味道像真度十足的港式奶茶雪糕,才叫完滿的一餐

26 則留言:

  1. 我經過見到呢間酒店都覺得好靚...但八卦睇下menu價錢仲"靚" 貴過米豬蓮餐廳呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店好靚,我好鐘意個感覺呢
      妳搵日同哈碌爸去撐下枱腳啦

      刪除
  2. 我鍾意妳嗰兩款甜品,好正咁呀!

    其實石板街都係一個我未去過而又想去嘅"景點" ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都唔鐘意杏仁㗎?
      石板街我成日都經過㗎,下次同妳去丫

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地都估唔到咁貴,埋單時才嚇一跳呢

      刪除
  4. Oli:
    ~我鐘意精品酒店, 依間Pottinger hotel 格局唔錯!! 望落去, 似去飲afternoon tea 嘅優閒感覺
    ~你班姊妹, 真係大時大節,實會慶祝下, 食下好野!! friendship 好好
    ~你老公個邊, 食做節飯, 又會咁即興嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意精品酒店,依家越來越多呢D酒店興起
      係食評都有唔少人去呢度食tea,我相信都唔錯
      我同班姊妹未必成日見,但都成日用whatapp聯繫,所以大家識咗咁多都可以仍然keep到
      我老公個邊多數早一兩個星期決定,但我同D朋友好多時都係幾個禮物前約定嘅呢

      刪除
  5. 你怕杏仁味架?我接受到喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一粒粒杏仁我就食,如果用來做甜品就好怕

      刪除
  6. 我真係超級中意呢度呀!

    BTW, 你好多好姊妹喎 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意呢!
      都ok la,有時貴精不貴多:p

      刪除
  7. Red Prawn Ristto好貴呀不過好吃的話都好一點

    回覆刪除
    回覆
    1. 當初都唔知要咁貴,都有點肉痛架,好彩係好好食

      刪除
  8. 嘩, 一碟 Red Prawn Ristto....要 $428 ! 豪呀 !
    好左有妳話好食, 咁都值呀 !
    Happy New Year !

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year ^^
      當初埋單時有點肉痛架,不過好彩好好食,而且當做慶祝埋聖誕

      刪除
  9. 睇到你碟 Red Prawn Ristto 嘅價錢真係嚇咗一跳, 好彩係好味咋 HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,雖然有少少肉痛,但好食都算值得

      刪除
  10. 佢個環境真係超正呀, 不過個Panna cotta我一試就估到妳唔鍾意食

    回覆刪除
  11. How much is set lunch pls?

    回覆刪除