2015年5月15日 星期五

來去怱怱

325(星期三)


約了好姊妹M&O食煲仔飯

是否天氣暖開始,坤記以前6點多已坐滿客,店外排滿人龍。現在到我們7點幾走時仍未滿坐


其實不須去高級餐館,我較鐘情這樣的地踎小店
 
 

白鱔排骨煲仔飯怕白鱔會過熟沒有焗一下,可能這關係,飯身較濕較淋,我愛的飯焦也不多;白鱔稔稔的,不是爽口

今次有焗了的窩蛋肉片煲仔飯,雖然蛋是熟了少少,但飯身就好食得多,米粒爽身、飯焦又脆口;而肉片不是薄薄幾塊,有厚度有口感

生炒骨上枱時已有陣酸溜溜味道湧上來,入口甜酸度適中,只是排骨未如脆口

被薑蔥舖滿的貴妃雞,皮爽肉嫩,三個女生可以KO了半只,就知道味道不賴
 
吃完上場,當然有下場啦,由於附近沒有一間較好的甜品店,硬著去老誌號的源記....明知它難食

廿年如一日的裝修

煲到沒有渣的紅豆沙,一來我喜歡有咬口的紅豆沙渣,二來這個毫無紅豆味的

滿滿的燉蛋,以為滿心驚喜,味道只有一個...甜,如果不是黃色賣相難估到是燉蛋,因為無蛋味的

桑記生蓮子茶還可以啦

最後的清蒸雞蛋糕似一隻打不死的小強,因為硬到鎚仔到打不扁的

今次食得太過急,希望下次要慢慢坐底長談,好鐘意同妳地傾計呢
 

23 則留言:

  1. 白鱔排骨煲仔飯~~~超想食... ...哂D餸呀, 兩樣都係我鍾意食而老公不染指嘅食物,哈哈! 即係話我可以留番佢最愛嘅白米飯比佢! XD

    三位靚女下次一齊去下午茶,慢慢坐,慢慢傾呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然鱔我鐘意食,但煲仔飯我會鐘意食飯多過餸多D :p
      係喎,俾妳提醒tim,食個tea都好喎

      刪除
  2. 呢間都好出名,而家多左競爭啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然依家多競爭,但以前都覺唔好食,點唔知點解唔出名

      刪除
  3. 明知難食都照去? 仲要好出名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 附近真係冇甜品舖...冇辦法唔去呢間啦,以前冇乜甜品舖時,佢真係幾出名,但以前都係唔好食

      刪除
  4. 很難想像在甜品店吃的蒸雞蛋糕竟然是硬? 可能這就是它出名之處.....haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....佢最出名係桑記生茶,不過我都覺得唔好食既

      刪除
  5. Haha打不死的小強形容的好啊

    回覆刪除
  6. 去源記只會吃桑寄生蓮子。這味始終是他們做得最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得麻麻地,朋友話旺角浩記的桑寄生茶比它更好

      刪除
  7. 白鱔排骨煲仔飯我好鍾意食o架!

    回覆刪除
  8. 你用咩相機?好奇怪,影食物靚,影其他就好普通。

    haitang

    回覆刪除
  9. 做乜咁難為自己, 唔好食都要去呀 XP

    回覆刪除
  10. 硬到鎚仔到打不扁的蛋糕都係第一次見

    回覆刪除