2014年6月20日 星期五

Al Forno

5月9日(星期五)


連續幾日OT,決定Happy Friday唔再O,去搵食去Happy 下

好想食Pizza,而Entertariner又有優惠,唯有段練自己的腳骨力來了半山的Al Forno  


位置實在唔太方便,沿鴨巴甸街一直上,由中環行上半山都幾係野

可能位置太隔涉,Happy Friday都唔多人



二人餐有4道菜,都係百零二百蚊好抵食

本來Set都幾岩食,不過唔可以用Entertariner,所以都係a la carte算了

有傳統薄餅,也有特色的...食肉獸??雖然我鐘意食肉,不過薄餅我都鐘意食簡單的

蘋果合桃火箭菜沙律

黐滿蜜糖的合桃,香脆又香甜

又脆又熱的肥大薯條,脆卜卜香口非常

睇落好飽滿的水牛雞翼,不過唔夠酸辣野味,我會整得好過佢

Quattro Formaggi四種芝士混合起來,默契十足、「芝」味四溢

薄薄的餅底,沒有飽滯感

老公杯了兩杯酒,埋單$300都唔駛,超抵爆

32 則留言:

  1. 你唔搭扶手電梯先行過去? 唔駛爬得咁辛苦嘛...
    你識整水牛雞翼呀? 好想食呀! 我之前試過買現成汁煮, 隻汁都麻麻地...
    呢間真係好抵食喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搭扶手電梯到荷里活道,但再要行斜路上去㗎
      我整過幾次啦,唔難不過煩D,雞翼要炸,又要溝淋,我見有現成汁,但我驚唔好食,所以自己溝,妳都試下自己溝玩下
      呢間因為有coupon所以抵食咋

      刪除
  2. 係呀唔好咁辛苦自己食食玩玩享受完再搏殺過

    回覆刪除
  3. 大熱天時行斜路好辛苦架,怪得知冇乜人去啦。

    回覆刪除
  4. 為咗食, 咁隔涉都去, 佩服佩服 XP

    回覆刪除
  5. 食肉獸個名好搞鬼呀
    期待去oli 屋企嫁我,幾時去你度呀..我帶小b黎呀

    回覆刪除
  6. 火箭菜好似唔啱妳架喎,睇中合桃、蘋果?
    又熱又遠都行到去,你哋都幾堅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 火箭菜係我老公飛佛,我只係食蘋果同合桃
      其實我幾捱得㗎,哈!

      刪除
  7. 埋單$300都唔駛,咁多嘢食, 超抵呀 !
    行多幾步食好嘢, 當keep fit ....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有coupon所以咁抵,不過冇呢間野都唔貴
      其實係架,我好少做運動,平時就行多D路當keep fit

      刪除
  8. 中上環很多美食呢 都幾抵食

    回覆刪除
  9. 你同我去食薄餅會好啱key!

    回覆刪除
  10. 夜晚這個價錢真係好抵食呀, 而且食物都吾錯呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算冇coupon都好抵食,不過係唔就腳

      刪除
  11. Oli:
    ~食依餐前, 要行咁多路. 其實, 你都幾有柏力. 我連續幾日ot之後, 我令願早早返歸sleep!! 我體力, 已經無以前咁好啦!!
    ~我都喜歡食薄pizza. 除咗無咁滯, 同埋我覺薄pizza 先正宗啲!! 你依餐好抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實成日OT都幾攰㗎,不過開心星期五想食好少少尉勞下自己,我都冇以前咁好精力啦,一日唔夠瞓都好殘樣
      我好怕食Pizza Hut D厚pizza好似食麵包咁,我都覺薄嘅正宗D

      刪除
  12. 其實咁熱上去都幾係野. :P

    回覆刪除
  13. 真係好抵,最好係唔多人,坐得舒服~ 

    回覆刪除