2014年6月6日 星期五

嫲嫲私房菜

523(星期五)


每次見到Yan post她奶奶的住家菜都流晒口水;我條頸已變了長頸鹿,終於可以食到嫲嫲手勢,可惜當日要OT差不多9點才到Yan

不過佢地都留了好多飯送給我,嫲嫲好犀利,一個人整了九餸一湯
由於遲到,唔可以逐一影,唯有暫了Yan沙龍來post,多謝晒

真材實料的老火靚湯

可以撈幾碗白飯的咖哩排骨

有我鐘意的栗子炆雞

大家都稱讚不絕的釀苦瓜

我吃了很多件的客家釀豆腐,很有家鄉風味,我又吃得津津有味

 名貴的蒸鮑魚

魚雲煲

蒜蓉炒大蝦

蒜蓉絲瓜

腐乳通菜

還有Maggia帶來的麻辣雞腎及鴨舌,麻辣味道做到恰好,我幾乎食到沒停口

因為時間關係,我現成買了HD當手信

麻麻煲的紅豆糊,點解叫糊?因為粒粒紅豆已打成糊狀

Oph專程由澳門帶來的金錢餅,又脆又有蛋香,忍不住帶了不少返屋企

差點忘記ka wan的美味蛋糕

是晚超豐富的一餐,好過一般酒樓100倍;好謝Yan招待,還辛苦了嫲嫲準備咁豐富又好味的住家菜

30 則留言:

  1. 好正既住家飯呀,好多前輩的手藝真係街外吃不到

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一代的手藝在依家一代真好難學到
      突然間好掛住我嫲嫲的住家飯

      刪除
  2. 好Warm的晚餐, 仲有咁多飯後甜品, 實飽到行吾郁啦 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今餐飯係街俾錢都食唔到的,唔止warm仲好有heart
      我飽到第二日早餐都唔想食tim

      刪除
  3. 上一輩的女人,個個都是烹飪高手,閒閒地整十樣八樣 食送 何其等閒,而且一年365日全年無休,真系要俾十個讚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意丫!
      不過我朋友的99同我媽差唔多大,但點解我媽煮餸唔叻嘅:p

      刪除
    2. 廚藝要講興趣同天份的

      刪除
  4. 有人咁欣賞,嫲嫲一定好開心.

    回覆刪除
  5. 希望下次我都有機會品嚐

    回覆刪除
  6. 客家釀豆腐....我最岩食..!!
    魚雲煲...又岩....!! 流口水呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係個食過最好食的客家釀豆腐,諗起都想食

      刪除
  7. 咁多餸,見到都覺得煮得好辛苦,真係辛苦晒老人家呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係又辛苦又花時間呢,真係好佩服嫲嫲!

      刪除
  8. 好多都好好味的,我食左超多蝦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都估到啦,蝦后:p
      我就食了唔少豆腐同鴨舌

      刪除
  9. Oli:
    ~依啲家常菜, 先最好味!!
    ~一個人整了九餸一湯, 體力好好呀!! 比我都整唔到!!
    ~不過食完飯,啲甜品, 都好豐富!! 真係要好大個胃先整得晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都鐘意食煮家飯㗎,感覺好warm
      不個老人家要煮咁多樣,是好犀利,我都冇咁好精力
      每次同班朋友出來都要預兩個胃出來先得

      刪除
  10. 唔洗問,住家菜一定好好味的。

    回覆刪除
  11. 真佩服, 仲要有甜品喎!!!

    回覆刪除
  12. 咁叻嘅嫲嫲!你買雪糕就仲叻!嘻嘻!

    回覆刪除