2014年6月11日 星期三

巨蟹橫行


63(星期二)


是日幾隻巨蟹勇闖喜記蟹將軍,其實喜記這老誌號在香港無人不識,甚至不少遊客冒名而來

而旗下的喜記蟹將軍是走年輕路線,除了尖沙咀店外,這間銅鑼灣店開業只一年左右
 
 
 連劉華曾經也是坐上客之一
 
今次多謝公關邀請,品嚐這個全蟹宴。這個蟹宴平日也可食到,每位平均只是$300左右 ,就可以試到多款招牌菜,實在超值。而且父親節在即,我也考慮帶老豆來,鐘意食蟹的佢就岩晒

先來風味三小碟

層層叠的藍莓山藥,是老少咸宜的健康前菜,可惜藍莓醬不夠天然,味道很藥水;而准山粉粉的,個人較喜愛爽爽的口感

細細粒像金粒似的百味豆腐,雖吃不出百種味來,但入口酥脆內細嫩,一粒接一粒食過不停

涼拌木耳清新爽口又開胃,再加上帶點麻辣作配搭,我同Opheila都食到停唔到口

矜貴的黑松露菠菜汁鮮蟹鉗,未食落肚已陣陣松露幽香湧向來,不需剝殼也可大啖大啖
咬落去,肥厚的蟹鉗豐有口感,也有松露香,第二啖發覺蟹肉的鮮味去了那裡?早已被黑松露的香氣蓋過了;而菠菜汁又較鹹了一點,吃不出菠菜的青蔥味道

大家都好奇招牌將軍令是賣什麼東東
 
 
原來是將蟹剝殼拆肉炒過後釀入蟹腳裡,再用避風塘的做法,咬落去一絲絲的滋味蟹肉,啱晒我這種懶得剝殼的人,炒過的蒜蓉、豆豉、辣椒等,辣辣的香濃惹味、令人回味

清蒸奄仔蟹

莫睇少它細細隻,正直當造季節

其實埋藏不少淡黃又香又滑的蟹膏,蟹肉也鮮甜無比,不需薑蔥、豆豉作點綴,更能吃出原汁原味


什麼是脆皮鵝片呢?
 
酥脆的脆漿包住軟嫩的鹵水鵝片,肉香、油香沒法抗拒;襯托下面是菠菜混蟹肉同吃,十分令人回味無窮
 

香芋紫薯莧菜煲三種互不相干的素菜,想不到可做出一道菜,如果喜愛椰汁味的,一定會愛上

天氣悶熱來這個鮮蟹肉蠔仔泡飯很是適合

天時暑熱有湯水濕潤較易入口,再灑了爆花更增加口感

香滑流沙包話說是全銅鑼灣至強

較較撕開軟熟的包皮,黃金奶皇沒有流沙般傾流如注,但滋味香甜、滿口散發蛋香,果然不是浪得虛名

甜胃還未滿足,再來一碗楊枝甘露,淡淡的奶黃色,已知奶味過重,缺乏新鮮果香、果酸,果肉亦不多,都係貢獻給劉總吧...嘻嘻

其實我對蟹不太喜愛,最主要原因是要出動十隻手指,剝殼拆肉好不麻煩。經過今餐後,對蟹大大改觀,因為不需太花時間也可食到啖啖美味蟹肉

27 則留言:

  1. 啖啖蟹肉好想食呀!!! 每位三百蚊又唔貴喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食咗幾款蟹都係三百蚊,真係唔貴,依家食普通嘢都要呢個價錢
      而且啖啖肉好滿足

      刪除
  2. 好羨慕呀, 我所有濕毒既食物都要全戒!!一食就立刻生好重型既黑色瘡!!如果我知自己聽日會死, 我會去瘋狂食一餐蟹宴!!哼哼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳咪好耐冇食過海鮮囉?

      刪除
    2. 剩係食魚, 有時都會食少少蝦咁囉, 所以有時我都係焗住食素..哈哈

      刪除
  3. 黑松露菠菜汁鮮蟹鉗....這個正呀 ! 齒甲留香 !!
    清蒸奄仔蟹....簡而清, 也是正到暈

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Call齊6個人去啦,就算係第7位,都係加多$250
      不過佢好似有全席12位用的

      刪除
    2. call了, 沒有這個餐, 吃了另一個, 不知所謂, 以後不會再去.!

      刪除
  5. 呢餐蟹宴好吸引喎,訂枱容易嗎?

    回覆刪除
  6. 呢個蟹宴好吸引呀,我都中意食蟹,但都係懶得洗手個隻,但見你呢個宴又吾駛真係落手落腳去剝又好想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係最怕食到成手黐笠笠,所以平日較少食,呢個餐啱晒我地D懶人

      刪除
  7. 嘩,我鍾意食蟹,又唔係自己拆肉,返香港一定要去試吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本plan出年暑假返,但依家可能又返唔到,想今年聖誕返,等個女返咗學睇睇聖誕放幾多日先

      刪除
  8. 3百蚊,真系唔貴,依家D蟹,買番屋企自己整都唔平,真系要試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,自己整都要呢個價錢,出街食唔駛咁辛苦,拍拍羅柚可以走人

      刪除